طرح رویش ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد

طرح رویش با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای نهفته دانشجویان نو ورود به کانونهای فرهنگی،انجمن های علمی ،کمیته تحقیقات دانشجویی و تشکل های دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، فاطمه پاکپور مدیرفرهنگی و فوق برنامه دانشگاه گفت: طرح رویش ویژه دانشجویان جدید الورود با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای نهفته دانشجویان نو ورود ،با برپایی غرفه و همکاری کانونهای فرهنگی،انجمن های علمی ،کمیته تحقیقات دانشجویی و تشکل های دانشجویی در سالن الحاقی دانشگاه علوم پزشکی فسا به مدت دو روز از ۲۱ تا ۲۳ آذرماه برگزار گردید.

وی بیان کرد: استفاده از فرصت اوقات فراغت برای جذب جوانان و آموزش مهارت‌های داوطلبانه و کمک‌های اولیه به آن‌ها و انجام فعالیت‌های بشردوستانه، توانمندسازی اعضا با آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و شکوفاسازی استعدادها و باورهای دینی و اخلاقی جوانان از مهم‌ترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه با بیان اینکه اجرای طرح رویش برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان می باشد افزود: مهم‌ترین محورهای آموزشی در طرح رویش ، آشنایی با کانونهای فرهنگی و دانشجویی ،انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی می باشد ، همچنین دبیران کانون ها،انجمن ها و تشکل های دانشجویی جهت عضو گیری از دانشجویان علاقمند فرم های مورد نظر را تهیه و دراختیار دانشجویان قراردادند.

پاکپور تشریح کرد : دراین برنامه حضور دکتر وکیل رییس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عابدی رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه ،دکتر باقری معاون فرهنگی دانشجویی ،مدیرفرهنگی ، اساتید مشاور انجمن های علمی ومعاونین فرهنگی دانشکده ها در کنار دانشجویان جدید الورود شور و شوق این دانشجویان را دو چندان نمود.

گفتنی است بسته فرهنگی شامل چکیده فعالیت کلیه ادارات معاونت به همراه هدیه فرهنگی به همه دانشجویان جدیدالورود اهداء گردید.

با توجه به جایگاه ویژه اداره مشاوره و ضرورت پایش وضعیت روحی دانشجویان یک غرفه به کارشناسان این اداره و کارشناسان معاونت بهداشت جهت جذب سفیران سلامت دانشجویی اختصاص داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha