زنجان ۳۰۰ ورزشکار حرفه ای  بیماران خاص دارد

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت : هیئت ورزش ورزش بیماران خاص استان دارای ۳۰۰ ورزشکار حرفه ای در رشته های مختلف است خاطرنشان کرد: ۸۰ نفر از این ورزشکاران قهرمان ورزشی و ۱۷ نفر عضو تیم ملی هستند .

محمدرضا طهماسبی شامگاه روز پنجشنبه(۲۴آذرماه) درحاشیه برگزاری مسابقات قهرمان کشوری هموفیلی به میزبانی استان زنجان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سلامت (طبنا)زنجان ؛ با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات کشوری هموفیلی در استان در حال برگزاری است اظهار کرد : بعد از شیوع کرونا بیشترین بدلیل محدودیت برگزاری مسابقات این اولین دوره است مسابقات هموفیلی برگزار می‌شود.

وی با این بیان اینکه این مسابقات در دو رده بانوان و آقایان در حال برگزاری است افزود : مسابقات در سه رشته رشته پتانک، شطرنج و دارت با حضور ورزشکاران هموفیلی سراسر کشور هیئت وزش بیماران خاص است که دو نفر از ورزشکاران این استان در رشته دارت و پتانک حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش پیوند بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه مسابقات در سطح خوب برگزار شد افزود : فردا با توجه به جمع بندی داوران مسابقات در آئین اختتامیه نفرات اول تا سوم در دو رده سنی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش ورزش بیماران خاص استان دارای ۳۰۰ ورزشکار حرفه ای در رشته های مختلف است خاطرنشان کرد: ۸۰ نفر از این ورزشکاران قهرمان ورزشی و ۱۷ نفر عضو تیم ملی هستند .

این مسئول اظهار داشت: ورزش تاثیر بسیار زیادی در بهبودی روحی روانی و جسمی بیماران و تقویت حضور در فعالیت های اجتماعی به عنوان پزشک همراه دارد.

طهماسبی در پایان ضمن قدردانی از خدمات خیرین همیشه در صحنه این استان خواستار پشتیبانی هرچه بیشتر خیرین برای ارتقاء نهادهای فرهنگی ورزشی هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha