نبض اصلی جامعه در آموزش و پرورش می تپد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد، در همایش تبیینی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان کرمان گفت: نبض اصلی جامعه در آموزش و پرورش می تپد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدحسین صفار هرندی، در همایش تبیینی فرهنگیان استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه ۹ دی روز بصیرت هستیم و در این ایام شاهد روزهایی بودیم و جریان فتنه به مراحلی رسیده بود که مردم از رفتارهای شرارت آمیز ناراحت بودند.

ویضمن یاد کردن از کرامت و مهمان نوازی کرمانی ها، گفت: اقتداری که نظام در مراحل مختلف از خود نشان داده باعث ناامیدی دشمنان در فتنه اخیر شده، بنابراین تمرکز بر تضعیف عنصر نظامی از دستور کارشان خارج است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن در حال رصد اوضاع داخلی کشور بود و مردم با حضور گسترده خود، جریان فتنه را در هم پیچیدند و ۹ دی یک قیام عظیم بود، ادامه داد: دشمن در ۹ دی به این نتیجه رسید، که دل بستن به کف خیابان یک خیال است و با این اقدامات نمی‌توانند به نتیجه برسند.

صفار هرندی، با اشاره به اینکه دلیل کارآمدی برخی حربه‌ های دشمن در داخل، خائنین داخلی هستند، بیان کرد: گزارش‌ هایی که از داخل کشور به دشمن داده می‌ شود، خیلی دقیق نیست و دشمن هم با هدایت این عناصر خائن همیشه شکست خورده است.

وی افزود: دشمنان موضوع تحریم ها را به گونه ای دنبال می کنند، که ایران را مستاصل کنند و از پا بیندازند و معمولا در بیشتر موارد خائنی از داخل با آنها همکاری دارد، رهبری هم اشاره کرده اند به خائنان داخلی و اینکه گزارش هایشان خیلی دقیق نیست و دشمن را در مخمصه می اندازد، عناصر خائنی که قبلا مسئول بوده اند و الان نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مطالعاتی در امریکا انجام شده که نشان می دهد حکومت ایران عوض نخواهد شد و پایدار است به چند دلیل؛ از جمله انسجام ملی بین مردم ایران به واسطه ولایت و محبت مشترک به اهل بیت(ع) و پیوند و مودتی که بین اقوام وجود دارد که در واقع همه، تیره های مختلفی از قوم ایرانی هستند.

صفار هرندی اظهار داشت: دلیل دوم ارتباط عمیقی است که بین مردم و رهبری وجود دارد، دشمنان معتقدند که مرجعیت رهبری باید در کشور تضعیف شود، یکی از مجلات معتبر آمریکایی در خصوص رهبری نوشته است:" این مرد ۸۰ ساله به عنوان قدرتمندترین مرد خاورمیانه تبدیل شده، متقی است و معتقد به دشمنی آمریکایی هاست، خامنه ای به شدت اهل مطالعه است."

وی تصریح کرد: بر هم زدن انسجام بین مردم نقشه دشمن است که نزدیک ترین راه این است که عمود خیمه کشیده شود، حالا که نمی توانند نظام را عوض کنند برای بی دولتی و ایجاد هرج و مرج تلاش می کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد، با بیان اینکه بی دولتی، ایده امروز دشمنان ایران است و مدتی این ایده را در عراق، سوریه، یمن، لبنان و لیبی تجربه کردند، تصریح کرد: دشمن از این توطئه خود غارتگری و چپاولگری را دنبال می‌ کند.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز خود دشمن گزارش می دهد که ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: نبض جامعه در آموزش و پرورش می تپد و فرهنگیان در جهت دهی افکار عمومی نقش بی بدیلی دارند.

گفتنی است؛ همایش تبیینی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان کرمان با حضور محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان و جمعی از فرهنگیان بسیجی و پیشکسوتان در تالار اجتماعات پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha