سند تحول اقامه نماز استان کرمان نهایی شده است

در ستاد اقامه نماز استان کرمان، آخرین بررسی‌ ها در خصوص سند تحول اقامه نماز استان در افق ۵ ساله انجام شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ستاد اقامه نماز استان کرمان صبح امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه با حضور حجت‌ الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و سایر اعضا برگزار و آخرین بررسی‌ ها در خصوص سند تحول اقامه نماز استان در افق ۵ ساله (۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶) انجام شد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه از اهمیت و جایگاه نماز در بحث تربیتی انسان در حوزه‌های دینی سخن گفت و افزود: بیشترین تاثیرگذاری را در تحول اقامه نماز، آموزش و پرورش می‌ تواند داشته باشد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز همفکری گروه‌ های مختلف در ارائه طرح‌ های جامع و اثرگذار در حوزه اقامه نماز را مورد تاکید قرار داد.

حجت‌ الاسلام مهدی عرب‌ پور دبیر شورای اقامه نماز استان کرمان نیز تصریح کرد: تدوین سند تحول اقامه نماز استان به عنوان یکی از وظایف شورا در کارگروه‌های متعدد مطرح و شکل گرفته و کار تحلیل، بررسی و پژوهش انجام شده است.

حجت‌ الاسلام سید اصغر سادات حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه گزارشی از اقامه نماز جماعت در مدارس و تجهیز و زیباسازی نمازخانه ها ارائه کرد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha