تامین آب، مشکل اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن کشور عنوان کرد: مشکل اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان تامین آب است، که می‌ طلبد مسئولین استان با حرکتی جهادی در رفع این مشکل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تقی رضایی در سفر به استان کرمان و بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان های سیرجان و بردسیر، ضمن اشاره مجدد به همکاری دستگاه های مربوطه در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی آمادگی تامین اراضی مورد نیاز جهت طرح نهضت ملی مسکن را دارد، اما این مهم با مشکلاتی همچون قرارگیری اراضی بر روی زون آب شهری، قرارگیری در پهنه سیلابی و.... می باشد، که این محدودیت ها باعث کند شدن حرکت این نهضت شده است.


وی همچنین اشاره کرد: متاسفانه بعضاً از وزارت راه و شهرسازی توقع می رود زیر ساخت های نهضت ملی مسکن را نیز فراهم کند، که در صورتی این مهم به عهده دستگاه های مربوطه می باشد و وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این خصوص تامین زمین و ساخت مسکن می باشد.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مشکل اصلی استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن تامین آب شرب است، که می‌طلبد مسئولین استان با حرکتی جهادی در رفع این مشکل تلاش کنند تا بتوان به تعهد دولت در امر ساختمان در استان کرمان جامع عمل بپوشانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha