پیگیر راه‌ اندازی بازار آب در استان هستیم

استاندار کرمان در هشتاد و یکمین نشست شورای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در کرمان گفت: پیگیر راه‌ اندازی بازار آب در استان هستیم، که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات تامین آب صنایع برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ هشتاد و یکمین نشست شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمان، به بررسی مسائل، مشکلات و موانع پیش روی توسعه معادن جنوب کرمان پرداخت و گفت: هماهنگی مدیریتی در جنوب استان مطلوب است و بخشی از طرح‌ های صنعتی باید به منطقه ویژه اقتصادی برود که خدمات زیربنایی در آن فراهم است.


وی بیان کرد: پیگیر راه‌ اندازی بازار آب در استان هستیم که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات ما برطرف می‌ شود.


استاندار کرمان تصریح کرد: بخشی از مسائل که مربوط به حوزه قوانین و مقررات است که در صورت امکان اصلاح صورت می‌ گیرد، اما فعلا با همین ظرفیت‌ های قانونی باید کارها را پیش برد.


فداکار با انتقاد از ایمیدرو گفت: شرکت ایمیدرو همه پهنه‌ ها را گرفته و از ظرفیت‌ های استان کرمان استفاده می‌ کند و انتظار می‌ رود که کمک‌ ها را در بخش‌ های مختلف داشته باشد.


وی ابراز داشت: گزارش عملکرد شرکت ایمیدرو در حوزه برق و جاده در جنوب استان کرمان تهیه و همچنین ارزیابی محیط زیستی طرح‌ ها نیز ارائه شود.


استاندار کرمان در خصوص حقوق معادن گفت: بر اساس قانون بودجه، به میزان واریزی‌ هایی که شرکت‌ های معدنی بابت حقوق دولتی معادن پرداخت می‌ کنند، درصدی باید در اختیار استان قرار گیرد.


فداکار عنوان کرد: امسال باید حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به استان از این محل داده شود، که به نسبت واریزی‌ ها ۲۵۷ میلیارد تومان به خزانه واریز شده و امیدواریم به استان برگشت داده شود.


وی با بیان اینکه عمده حساب شرکت‌ های معدنی و صنعتی بزرگ در استان است، خاطرنشان کرد: حساب برخی از شرکت‌ های معدنی و صنعتی خصوصی در استان نیست که باید پیگیری کنیم.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha