ضعف زیرساخت ها در حوزه برق مشکلی که گریبانگیر جنوب کرمان است

استاندار کرمان، گفت: مشکل بزرگی که در جنوب استان کرمان داریم ضعف زیرساخت ها از جمله برق است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، با اشاره به نارضایتی مردم از طرح جدید سوخت در جنوب و شرق استان کرمان، گفت: به محض اطلاع با مصوبه شورای تامین استان کرمان جلوی طرح را گرفتیم و از طرفی هم باید جلوی قاچاق را گرفت و زمینه آن را هم از بین برد.،

وی با تاکید به مدیران برای بازدید از طرح های عمرانی توسط مدیران و پیگیری روند پیشرفت فیزیکی آنها، ابراز داشت: جنوب استان کرمان ظرفیت‌ های عظیم معدنی دارد و تنوع مواد معدنی در جنوب استان زیاد است.

استاندار کرمان با بیان اینکه مشکل بزرگی که در جنوب استان کرمان داریم ضعف زیرساخت ها از جمله برق است، گفت: فعال شدن کارخانه شیر در جنوب استان کرمان را پیگیری کردیم و متولیان امر کمبود شیر را عنوان می‌ کنند.

استاندار کرمان، ابراز داشت: با رئیس بنیاد مستضعفان صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم که طرح‌ های دامداری را در جنوب استان راه‌ اندازی کنند. اگر این طرح اجرا شود با تولید شیر می‌ توان کارخانه را هم مجدد راه‌ اندازی کرد.

فداکار بیان کرد: اعتبارات سفر دولت به کرمان در بخش‌ های مختلف است، که پیگیری کرده‌ ایم و تاکنون هم تخصیص های خوبی داشته‌ ایم و کارخانه تولید لاستیک فوق سنگین در کرمان با حضور وزیر صمت کلنگ‌ زنی می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ ریزی‌ های لازم برای عملیات اجرایی کارخانه لاستیک ماشین‌ آلات معدنی و فوق سنگین در استان کرمان شده است، افزود: این کارخانه به‌ زودی کلنگ‌ زنی می‌ شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه شرکت‌ های هواپیمایی دیگری در کرمان فعال شدند و قبلاً فقط شرکت هواپیمایی ماهان بود، گفت: تعدد شرکت‌ های هواپیمایی بسیار ارزشمند است و هم باعث افزایش مسافران می‌ شود و هم در توسعه استان اثرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha