پرداخت علی الحساب کارانه تعرفه خدمات پرستاری بزودی انجام می شود

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به جایگاه پرستاران، پرداخت علی الحساب کارانه تعرفه خدمات پرستاری به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر امیر رضا صالح مقدم ، با اشاره به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت زینب کبری(ص) و گرامیداشت مقام پرستار ، با همکاری معاونت توسعه و معاونت پرستاری وزارت بهداشت،پرداخت علی الحساب کارانه تعرفه خدمات پرستاری انجام می شود، گفت: تا زمان اجرای قانون به شکل عملیاتی ،علی الحساب تعرفه کارانه به حساب پرسنل پرستاری واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایطی فراهم شده که بخشی از خدمات ایثارگرانه جامعه پرستاری جبران شود در همین راستا در آینده نزدیک و با ابلاغ شیوه نامه جدید کارانه پرستاری به صورت مستمر ، پرداخت ها انجام می شود.

دکتر صالح مقدم با بیان اینکه پرداخت علی الحساب کارانه تعرفه خدمات پرستاری ابلاغیه از معاونت توسعه و پرستاری وزارت است، تصریح کرد: بر اساس بخش نامه، علی الحساب همه کارکنان پرستاری اعم از پرستاران، کارشناس اتاق عمل، هوشبری، بهیاران، ماما و کمک بهیاران و کارشناس آزمایشگاه واریز می شود که حداقل سه ماه به عنوان پرسنل دانشگاه در بخش های پرستاری مشغول خدمت باشند و یا برحسب دستور مافوق در یکی از حوزه ها ی دیگر به دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمت کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت علی الحساب کارانه تعرفه خدمات پرستاری براساس میانگین پرداختی کارانه سه ماهه است که این موضوع برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد سه ماه دی، بهمن و اسفند است، گفت: به عنوان مثال اگر برای یکی از همکارا ن میانگین کارانه 700 هزار تومان است، این عدد در عدد ثابت 2.2 ضرب می شود و مبلغ به دست آمده به عنوان پرداخت علی الحساب یک ماهه محسوب می شود .

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مبلغ واریزی به صورت علی الحساب است و برای افرادی که بیشتر و یا کمتر از این مبلغ را استحقاق داشتند در بررسی های بعدی به حد تعادل می رسد، گفت: در اولین فرصت که شیوه نامه نهایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد، محاسبات ریز و دقیق انجام می شود و ممکن است برای برخی از افراد علی الحساب کمتر از سقف قانونی باشد که مابه التفاوت آن محاسبه می شود.

دکتر صالح مقدم تاکید کرد: این پرداختی به صورت علی الحساب واریز می شود و در اینده نزدیک با بررسی دقیق تر براساس تعرفه کارانه در خدمت همکاران حوزه پرستاری خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha