پیگیری مطالبات بیمه ای مجموعه سلامت فارس از سازمان تامین اجتماعی کشور، با همراهی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از پیگیری مطالبات بیمه ای حوزه سلامت فارس از سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در سفر به تهران، با همراهی دکتر «روح اله نجابت» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای وصول مطالبات بیمه ای را از سازمان تامین اجتماعی کشور پیگیری کرد.

او با حضور در سازمان تامین اجتماعی کشور و دیدار با دکتر «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تاکید کرد: تسریع در پرداخت مطالبات بیمه ای مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، می تواند به پرداخت مطالبات معوقه پزشکان و کارکنان حوزه سلامت فارس کمک کند.

دکتر هاشمی اصل با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور که روزانه پذیرای بیماران بسیاری از فارس و همچنین سایر استان های کشور است، پرداخت به موقع مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر را موجب تامین اعتبارات لازم برای رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان استان فارس و ارائه بهتر خدمات حوزه سلامت دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha