امام جمعه سیرجان: نیروی انتظامی عامل مهم اقتدار و نظم در جامعه است

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان سیرجان در خطبه های نماز جمعه، گفت: نیروی انتظامی نقشی مهم و موثر در تامین امنیت جامعه دارد و مردم قدردان این قشر سبز پوش هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان ،گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده حربه آشوب می خواستند حضور گسترده مردم را در اقتدار پیاده روی اربعین کمرنگ نشان دهند و مردم را به خیابان و اغتشاش دعوت و ملت را از نظام جدا کنند، که مثل همیشه از اراده و عظمت مردم ایران شکست خوردند.

وی به نقش موثر نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم و جامعه اشاره کرد و افزود: مردم قدردان سبزپوشان عرصه امنیت هستند، زیرا نیروی انتظامی همیشه عامل اقتدار، نظم، هماهنگی و انسجام جامعه است.

خطیب نماز جمعه سیرجان؛ با اشاره به بهانه دشمنان به تفرقه افکنی در جامعه با موضوع حجاب، تصریح کرد: مقابله ما تنها با بی حجابی نیست، بلکه مقابله با دشمنی است که مساله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و قطعا به دنبال آن می خواهد همه ارزش های دینی را زیر سوال ببرد، زیرا امروز حجاب را بهانه قرار می دهند و فردا ارزش های دیگر را بهانه خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی؛ از اقدام سپاه پاسداران در انهدام مقر گروهک‌ های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق با ضربات توپخانه‌ای قدردانی کرد و گفت: دشمنان ما بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه خدشه دار کردن امنیت مردم و کشور ایران را به دشمنان نخواهند داد.

وی در خاتمه؛ با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) بر برگزاری روضه های خانگی تاکیدو خاطر نشان کرد: روضه‌ های خانگی در ساختار تربیتی خانواده‌ ها موثرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha