وظیفه جمعیت هلال احمر در عراق بهداشت، درمان و امدادونجات است

دکتر پیرحسین کولیوند بیان کرد: وظیفه جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در کشور عراق ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادونجات است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، دکتر پیرحسین کولیوند بیان کرد: وظیفه جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در کشور عراق ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادونجات است که تمام ظرفیت های جمعیت برای این موضوع گذاشته شده است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازپیوند خانواده در کشور عراق در این ایام گفت: موضوع مفقودین در ایام اربعین در کشور عراق متولی خاص خود را دارد، اما در صورت نیاز و ضرورت جمعیت هلال احمر متولیان این حوزه را کمک و همراهی می کند.
استقرار نمایندگان بیمه در مراکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق
وی ضمن ابراز خرسندی از بیمه شدگان زائرین در مراسم پیاده روی اربعین گفت: نمایندگان بیمه در مراکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق مستقر هستند.
وی با اشاره به همکاری بسیار خوب جمعیت هلال احمر و بیمه خاطرنشان کرد: زائرین می توانند از طریق سامانه مشترک 6612 نیازهای بهداشتی، درمانی و بیمه ای را مطرح و در اسرع وقت مشکل آنان رفع خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: اما زائرانی که به هر دلیلی بیمه نیستند، جمعیت هلال احمر جهت انتقال و اعزام بیماران و جانباختگان به مرز و داخل کشور این خانواده ها را کمک و همراهی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha