افتتاح پروژه آتش نشانی گلشهر در هفته آینده

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از افتتاح پروژه آتش نشانی گلشهر در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،منصور مرادلو در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن  تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: روز عید غدیر ، روزی است که دین ما کامل شده است و امروز روز یاس و ناامیدی برای دشمنان است.

وی با بیان اینکه  خداوند برای سعادت انسان ها مسیری را مشخص کرده است که باید همسو باشد افزود: با پایان نبوت این رسالت انقطاع پیدا نکرده است بلکه ادامه داشته است و در مسیر دیگر و همسو در طول این جریان بود .

رئیس شورای  اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ظرفیت و بدنه خوبی در اجرای پروژه‌های شهری ایحاد شده است و مردم رضایت خوبی دارند افزود : با بازدیدهای انجام گرفته از سطح شهر در خصوص آسفالت، که در چند سال  اخیر به این گستردگی در کل شهر انجام نشده بود و این امر با مدیریت خوب و مطلوب شهرداری زنجان و با همکاری و همدلی اعضای شورا در سطح شهر با سرعت خوب جلو می‌رود.

مرادلو با اشاره به اینکه در بطن مردم ظرفیت های زیادی است که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند بیان کرد: در موضوع فرهنگی و اجتماعی باید بدنه اجتماعی محلات سطح شهر را فعال کنیم جزا که در بطن مردم ظرفیت هایی وجود دارد که می‌توان کارهای بزرگی را در سطح شهر به دست مردم شاهد باشیم که باید در مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: پروژه آتش نشانی گلشهر و مرکز معاینه فنی که دو سال تعطیل شده بود  و از شورای پنجم پیگیر بازگشایی آن بودیم در هفته آینده افتتاح خواهند شد و پارک زر نیز در حال تکمیل شدن است.

وی به تقاطع فخری زاده اشاره کرد و گفت: این تقاطع یک محل رها شده بود و تصادفات زیادی در آن نقطه اتفاق می‌افتاد  که با تکمیل آن در چند ماه اخیر مشاهده می‌کنیم که تقاطع سر و سامان گرفته، که تمام این کارها نشان از جدیت و فعالیت شهرداری و شورا برای آبادانی شهر زنجان است.

ترک تشریفات نصب دوربین در معبر پادگان

در ادامه علیرضا فیروزفر شهردار زنجان گفت: معبر پادگان در کوتاه مدت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، اما یک سری مسائل در خصوص زیرساخت‌ها که به شهرداری مرتبط است و یک سری مسائل  نیز باید با الزام ارتش ایجاد شود ، که ارتش الزام به نصب دوربین کرده است .

وی تصریح کرد:  این کار به مناقصه گذاشته شده است و با توجه به قیمت بالای مناقصه هیچ‌کس در آن شرکت نکرده و ارتش نیز بدون نصب دوربین اجازه بازگشایی معبر را نمی‌دهد ، لذا شهرداری درخواست ترک تشریفات برای هر چه سریعتر انجام شدن این کار را دارد.


شهردار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قیرپاشی  معبر ورودی سردرب جدید ارتش، شروع شده است  افزود:  این کار توسط سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود و از روز جمعه کار آسفالت ریزی نیز شروع خواهد شد که در چهار روز این کار انجام خواهد شد و همچنین جلساتی برای برداشتن دیوارهای شرقی و غربی با ارتش در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha