لزوم وحدت مسئولان برای توسعه شهرستان ضروری است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با حضور در بخش پاریز و هماشهر ، با شهردار، بخشدار، دهیاران و اعضای شورای این دو بخش، دیدار و گفتگو و از واحدها و طرح های مختلف بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در حاشیه بازدید از شهرداری هماشهر گفت: شهرداران باید برای ایجاد درآمدهای پایدار برنامه ریزی کنند، تا کمترین دغدغه را در تامین هزینه های عمران شهری داشته باشند.

وی افزود:مدیریت شهری نیازمند داشتن انواع برنامه و اعتقاد به نظرات کارشناسی است که شما را با کمترین هزینه، اما بیشترین بهره وری به هدف ها نزدیک می کند.

سرپرست فرمانداری سیرجان همچنین در پایان این برنامه، از سالن ورزشی نیمه کاره هماشهر نیز بازدید بعمل آورد.

لزوم وحدت مسئولان برای توسعه شهرستان ضروری است

علی یعقوبی پور در ادامه نیز به بخش پاریز سفر کرد و با مسئولین این بخش دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید یک روزه به بررسی و پیگیری مشکلات موجود پرداخت و عنوان کرد: متاسفانه مسائل و مشکلاتی همچون آنتن‌ دهی ضعیف تلفن همراه و عدم پوشش مطلوب اینترنت، مسائل مربوط به جاده‌ ها، زمین، اشتغال، آب، لایروبی قنوات و .... در همه بخش‌ ها وجود دارد که برای بررسی و رفع آنها، جلسات ویژه‌ ای با حضور مدیران دستگاه‌ های اجرایی  و ادارات سرویس دهنده در دستور کار قرار دارد.

سرپرست فرمانداری سیرجان بیان کرد: در موضوع قنوات بسیار خرسندم که تعدادی از نمایندگان قنوات شهرستان پیگیر موضوع هستند و در این خصوص جلساتی برگزار کردیم و تصمیماتی در خصوص حفظ و احیای قنوات به منظور پیشگیری از  بروز مشکلات و معضلات احتمالی اتخاذ گردید.

علی یعقوبی پور با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در سیرجان بخصوص در روزهای گرم تابستان ضمن توصیه به صرفه جویی یادآور شد: مساله کمبود آب را در شهر سیرجان و بخش ها بصورت جدی پیگیری و دنبال می کنیم.

وی همچنین در خصوص دو بانده شدن محور هماشهر به پاریز گفت: در حال مطالعه و تعیین طرح های اولویت دار شهرستان هستیم، که انشاءالله باند دوم محور هماشهر به پاریز نیز جزء آن ها می باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان ابراز داشت: یکی دیگر از موضوعات مهم در بخش ها، تعیین تکلیف اراضی مجاور محورهای موصلاتی است، که سال های گذشته برای اجرای طرح ها، تحویل متقاضیان شده ولی      تاکنون هیچ اقدامی روی آن ها صورت نپذیرفته است.

علی یعقوبی پور، همچنین در دیدار با امام جمعه پاریز گفت: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی هر شهر، نقش بی بدیل در حفظ اتحاد و همدلی میان مسوولان و مردم دارند و مسئولان باید ضمن استفاده از پیشنهادات و برنامه‌ های آنها، در امور مقتضی از مشورت‌ ها و نصایح این قشر عالم و فرزانه، بهره‌ برداری کنند.

بازدید از بخشداری و شهرداری پاریز، شهرداری هماشهر و  طرح های عمرانی از جمله سالن ورزشی هماشهر، پارک در حال احداث و طرح بهسازی تعریض بلوار جمهوری پاریز، درمانگاه روستای کران و کارخانه مس بلیستر، حضور در گلزار شهدای پاریز و مزار سردار شهید الله دادی از جمله دیگر برنامه‌ ها و بازدیدهای سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در سفر یکروزه به پاریز بود.

لزوم وحدت مسئولان برای توسعه شهرستان ضروری است


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha