ارتقای شاخص های عملکرد موجب ارتقاء کیفی و کمی در ارایه خدمات به مردم می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا در جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت دانشگاه با حضور مدیران گروه های ارزیابی عملکرد و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: بررسی شاخص ها توسط تیم ارزیابی موجبات ارتقاء کیفی و کمی در ارائه خدمات شایسته به مردم را بیش از پیش فراهم می نماید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: همه سازمان های دولتی و خصوصی، برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه رقابتی امروز به سیستم ارزیابی عملکرد نیاز دارند که در قالب آن بتوانند کارایی و اثربخشی برنامه های سازمان، فرایند و منابع انسانی خود را مورد سنجش قرار دهند.
دکترمحمدکاظم وکیل افزود: سازمان های کارا به جمع آوری و تحلیل داده ها بسنده نمی کنند، بلکه از این داده ها برای بهبود سازمان و تحقق رسالت ها و استراتژی ها استفاده می کنند. یعنی به جای ارزیابی عملکرد، به مدیریت عملکرد می پردازند.
وی ادامه داد: چنانچه ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرایندی و بطور صحیح و مستمر انجام شود، در بخش دولتی موجب ارتقاء و پاسخگویی دستگاه و اعتماد عمومی به عملکرد سازمان ها و کارایی و اثربخشی دولت می شود.
دکتروکیل با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی فسا در چند سال اخیر جزء دستگاه های برتر استان در ارزیابی عملکرد بوده و با حساسیت و دقت در انجام این مهم اقدام نموده است، گفت: بررسی شاخص ها توسط تیم ارزیابی موجبات ارتقاء کیفی و کمی در ارائه خدمات شایسته به مردم را بیش از پیش فراهم می نماید.
مدیر گروه ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: روند رو به رشد در ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی فسا در طی سالهای اخیر نشان از تلاش و عزم جدی دانشگاهیان این دانشگاه برای ارایه خدمات بهتر و ارتقای شاخص های حوزه سلامت در سطح استان دارد.
 نظری افزود: حفظ و نگهداشت رتبه های برتر دانشگاه طی سنوات اخیر از اولویت های تیم مدیریتی جدید دانشگاه باشد.
وی بیان کرد: روند حمایتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ارزیابی عملکرد از دانشگاه علوم پزشکی فسا و ارتقای شاخص ها ادامه خواهد داشت.
در این نشست که معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاه و خانم سجادی مدیر گروه منابع انسانی و خانم رعیت کارشناس مسوول ارزیابی دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حضور داشتند، در خصوص شاخص های ارزیابی عملکرد و دولت الکترونیک بحث و تبادل نظر گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha