دروازه‌بان استقلال در کنار کسب عنوان قهرمانی، با یک رکورد ویژه فصل را به پایان رساند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، استقلال در شرایطی امروز توانست در مراسم جشن قهرمانی لیگ برتر به تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان دست پیدا کند که سید حسین حسینی، گلر آبی‌پوشان نیز به یک رکورد ویژه دست یافت تا فصل ۰۱-۱۴۰۰ را با یک خاطره شیرین و درخشان به پایان برساند.

تا پیش از لیگ بیست و یکم و از نظر تعداد کلین‌شیت، حامد لک، علیرضا بیرانوند و سید پیام نیازمند با ثبت ۱۷ کلین‌شیت موفق شده بودند در سالیان اخیر بهترین عملکرد را در بین گلرهای لیگ برتری داشته باشند که امسال سید حسین حسینی این عنوان را به خود اختصاص داد و رکورد آنها را نیز شکست.

سید حسین حسینی که پیش از این در ۱۷ مسابقه کلین‌شیت کرده بود، امروز هم مسابقه کم‌دردسر و بدون مشکلی برابر نفت مسجدسلیمان داشت تا برای هجدهمین بار دروازه خود را بسته نگه دارد و نقش مهمی در عنوان کمترین گل خورده تاریخ در یک لیگ برای یک تیم داشته باشد.

حسینی با ثبت هجدهمین کلین‌شیت در آخرین مسابقه لیگ برتر استقلال برابر نفت MIS ، به رکورد ۱۸ کلین‌شیت نیلسون کوریا در دوران حضورش در پرسپولیس دست یافت تا یک افتخار ویژه در کنار قهرمانی آبی‌پوشان به دست بیاورد.

حسینی به رکورد نیلسون رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha