پاسخ به دغدغه‌های یارانه‌ای/ درخواست در سامانه حمایت به معنی ثبت اعتراض به دهک بندی است

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم با مراجعه به سامانه حمایت می‌توانند اعتراض خود را در خصوص دهک بندی یارانه‌ای ثبت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،  در گفت و گوی زنده اینستاگرامی مشترک «داریوش ابوحمزه» معاون رفاه اجتماعی و «سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابهامات یارانه‌ای پاسخ داده شد.


در این گفتگو عنوان شد: مردمی سازی و عدالت در پرداخت یارانه سیاست دولت پس از نظرخواهی از نخبگان و کارشناسان حوزه اقتصاد کشور است.


این تصمیم می‌تواند به پویایی اقتصاد کشور کمک کرده و دغدغه‌های معیشتی مردم را کمرنگ کند.


معاون رفاه اجتماعی با بیان اینکه عدالت در پرداخت یارانه‌ها در مجموع از لحاظ رفاهی به نفع مردم است، گفت: رفع اختلاف طبقاتی و کاهش فقر مطلق از رویکردهای این اقدام است.


ابوحمزه افزود: در حال حاضر در وزارت مردم مرکز تماس ۶۳۶۹ و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۶۳۶۹ برای پاسخگویی در کنار سایت حمایت آماده پاسخ به دغدغه‌های مردم است.


وی با اشاره به پشتیبانی فنی از سایت برای رفع چالش‌های فنی، گفت: جاماندگان یارانه هم که به هر دلیلی یارانه دریافت نمی‌کرده اند به زودی در سامانه‌ای معرفی شده توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت نام کنند.


معاون وزیر کار افزود: ثبت نام در سامانه به معنای ثبت اعتراض است و به زودی با جزییات بیشتری تکمیل می‌شود.


ابوحمزه تاکید کرد: ملاک پرداخت تحت پوشش بودن نهادهای حمایتی نیست و صرفا قرارگیری در دهک دهم منجر به حذف یارانه می‌شود.


وی گفت: نحوه پرداخت یارانه‌ها به همین منوال انجام می‌شود، اما احتمال اعمال سیاست تخفیف روی خرید هم ممکن است با همین اعتبار ماهانه انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha