مراسم راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

استاندار تهران از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری با اشاره به محوریت جلسه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر برگزاری مراسم متفاوت روزقدس نسبت به سال های گذشته با همکاری بسیج و سپاه، شورای تبلیغات اسلامی، شهرداری، فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه های متولی اظهار داشت: مقرر شد امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
 
وی با اشاره به لزوم برگزاری مناسب این مراسم در تهران به عنوان الگویی برای کشور افزود: بایستی در برگزاری مراسم های مختلف از شیوه های نوین استفاده کرد، در همین راستا در جلسه شورای فرهنگی عمومی موضوعات اصلی برنامه های فرهنگی و مذهبی استان تهران تدوین شد و مقرر شد که این برنامه ها به شکل بهتر و متفاوت در مناسبت های مختلف اجرا شود.
 
استاندار تهران در مورد برگزاری مراسم عید سعید فطر نیز عنوان کرد: این مراسم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و تکایا برگزار خواهد شد.
 
منصوری سپس با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اینکه خیل عزاداران از سراسر کشور مشتاق حضور در این مراسم هستند مقرر شد به جهت حفظ سلامت مردم عزاداران تنها از استان های همجوار از جمله البرز و قم و شهرهای اطراف تهران در این مراسم شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه هنوز ویروس کرونا در کشور وجود دارد و مردم همچنان باید توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: فضای مجازی نیز در مناسبت های مختلف برنامه های مختلفی دارد و برخی مردم از جمله سالمندان و افراد کم توان می توانند در فضای مجازی این مراسمات را دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha