ارتقا شاخص های سلامت در شهرستان، وابسته به عملکرد حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مراسم تکریم معاون بهداشتی سابق و معارفه معاون جدید این معاونت ضمن تقدیر از زحمات دکتر سید مجید ارجمند در دوران مسئولیت، گفت: در ۵ سال گذشته و بخصوص ۲ سال کرونا، با فراز و نشیب هایی زیادی مواجه بودیم که الحق و الانصاف معاونت بهداشتی دانشگاه توانست سربلند از آن بیرون بیاید. این معاونت در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. واکسیناسیون عمومی از مهمترین  اقداماتی بود که به نحوه شایسته برنامه ریزی و اجرا شد.
وی با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت گفت:  تنها چیزی که در جامعه ایجاد نشاط می کند بهداشت است. اهداف مهم این حوزه، پیشگیری و کنترل بیماری ها ست که نتیجه آن  ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه است؛ بنابراین هر چقدر در این حوزه هزینه کنیم باز هم کم است.
وی در ادامه گفت: با توجه به تجربه و توانایی هایی که در جناب آقای دکتر محبی سراغ داریم، مطمئنا شاهد عملکرد مطلوب ایشان در این حوزه خواهیم بود و قطعا هر اتفاق مثبتی که در حوزه بهداشت رخ دهد، نتیجه آن  سال های  بعد بسیار مشخص تر و ملموس تر بروز خواهد کرد، نتایجی که تضمین کننده سلامت مردم است.
دکتر رحمانیان در ادامه از زحمات و تلاش های آقایان دکتر مصلی نژاد و دکتر کاظمیان که در دو ماه گذشته مسئولیت و پیگیری های امور معاونت بهداشتی دانشگاه را بر عهده داشتند تشکر و قدر دانی نمود.
دکتر محمد جعفر محبی معاون بهداشت دانشگاه نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه، گفت:  خوشحالم که در جمع خانواده بهداشت قرار گرفتم و بنده را شایسته این جایگاه دانستند. از زحمات و تلاش های معاون سابق معاونت بهداشتی دانشگاه بسیار سپاسگزارم.
وی گفت: قبول مسئولیت کار بسیار سختی است اما امیدوارم بتوانم آنچه که در توان دارم در جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی، به کار گیرم.
 وی تاکید کرد: همکاری و تعاون در مجموعه، نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف و رسیدن به نتیجه مطلوب دارد.
وی تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی در رسیدن به اهداف را بسیار مهم دانست و افزود: حضور پرسنل و مدیران با تجربه در این مجموعه باعث دلگرمی من است. امید بسیار دارم که به یاری خدا و با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم در پیشبرد اهداف معاونت، قدم های موثری برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha