کد خبر: فعالان-عرصه-حمل-و-نقل-در-فرآيندهاي-توسع
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ «هوشنگ بازوند» در نشستي با حضور فعالان حمل و نقل جاده اي، رانندگان و راهداران استان كرمانشاه كه به مناسبت هفته حمل و نقل در سالن شهداي دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: راهداران نقش مهمي در فرآيندهاي توسعه اي برعهده دارند و در واقع حمل و نقل يكي از بخش زيربنايي اقتصاد در كشور است.

وي افزود: امروز از تلاش هاي خالصانه سفيران آرامش در جاده ها و رانندگان بي ادعا، زحمتكش و صبور در اين عرصه و به ويژه در توسعه و پيشرفت كشور تشكر مي كنم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به بسيج عمومي كاميونداران در دوران دفاع مقدس و لبيك به فرمان امام خميني (ره) گفت: در آن ايام صحنه هاي بي بديل، كم نظير و تاريخي از ايثارگري، فداكاري و تلاش شبانه روزي به ثبت رسيد و در واقع گرفتاري كشور حل و در تاريخ ماندگار شد و مردم به نيكي از اين اقدامات ياد مي كنند.

نماينده عالي دولت در استان از كرمانشاه به عنوان مركز غرب كشور نام برد و اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي جاده اي و حمل و نقل براي اين استان ضرورت دارد و تلاش داريم با توسعه آزادراهها و جذب سرمايه گذاران مسير پيشرفت استان را تسهيل كنيم.

بازوند ضمن اشاره به فعاليت هاي توسعه اي شكل گرفته براي فرودگاه كرمانشاه و احداث باند جديد تصريح كرد: در كنار تقويت زيرساخت هاي جاده اي و ارتقاء سطح ايمني موضوع خريد ايرلاين را با سرمايه گذاري بخش خصوصي دنبال خواهيم كرد و توسعه فرودگاه را نيز گامي مهم و موثر در كشور است.

وي به راه به عنوان يكي از سرمايه هاي ملي و عوامل توسعه اي اشاره كرد و بيان داشت: بايد شرايط كاري فعالان اين عرصه را نيز فراهم كنيم، الان مشكلاتي براي رانندگان در حوزه دريافت تسهيلات، لاستيك، مباحث مالياتي و ساير امور وجود دارد كه بايد با جديت پيگيري شود.

استاندار كرمانشاه گفت: روزانه بيش از هزار و ۲۰۰ كاميون از ۶ مرز رسمي استان در امر صادرات به عراق تردد دارند كه مطالباتي هم دارند به عنوان مثال شرايط خدمات رفاهي در مرز پرويزخان مطلوب نيست و بايد دستگاه هاي اجرايي ذي ربط به اين مشكلات رسيدگي و آن را رفع كنند.

وي همچنين خواستار استفاده از ظرفيت حمل و نقل بار از واحدهاي توليدي توسط شبكه حمل و نقل كارآمد استان شد و تأكيد كرد: بايد شرايط بهره مندي شركت هاي بومي فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha