کد خبر: تلاش-بیمارستان-مسیح-دانشوری-برای-احیا
۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به تلاش بیمارستان مسیح دانشوری برای احیای طب سنتی در کشور، گفت: باید به طور شفاف درخصوص طب ایرانی و طب سنتی که از سوی برخی به آن خدشه وارد می‌شود، برای مردم توضیح داده شود.

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری در افتتاحیه ساختمان امام حسن مجتبی(ع) بیمارستان مسیح دانشوری ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که دکتر عین اللهی برای دومین بار در بیمارستان مسیح دانشوری که خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا بوده است حضور یافتند، گفت: این مرکز نه تنها در بیماری کرونا بلکه در مقابل هر بیماری مهمی که در کشور شیوع پیدا کند، به طور ویژه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا، روز‌های پرتلاشی را همراه با آماده سازی تجهیزات و امکانات برای رسیدگی و خدمات رسانی حداکثری به بیماران شاهد بودیم، اظهار کرد: باید از همه همکاران، کادر درمان و پرستاران این مجموعه تقدیر و تشکر کنم. دکتر ولایتی تصریح کرد: این مرکز در تمام ایام سخت کرونا تلاش کرد تا بسیاری از مراجعه کنندگان را پذیرش و با تمام توان به مردم ارائه خدمت کند که این موضوع افتخار بزرگی برای همه ما است؛ در ابتدای آغاز شیوع کرونا، ۲۵۰ تا ۳۰۰ تخت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت. وزیر بهداشت با جدیت موضوعات را پیگیری می کنند رییس بیمارستان مسیح دانشوری عنوان کرد: خوشبختانه وزیر بهداشت با جدیت موضوعات را پیگیری و موفقیت‌های ارزشمندی از جمله ورود ۱۱۰ میلیون واکسن را در این مدت کوتاه داشته اند. وی مطرح کرد: ظرفیت مهیا شده در بیمارستان مسیح دانشوری حدود ۱۲۱۳ تخت است که ۳۷۷ تخت در ساختمان امام حسن مجتبی (ع) و ۱۴۰ تخت هم در سوله تازه تاسیس خواهد بود؛ مجموعه ظرفیت بیمارستان افزایش یافته که این رقم، تعداد مناسب و بی نظیری در حوزه‌های مختلف به ویژه فوق تخصصی ریه است. دکتر ولایتی با اشاره به تلاش بیمارستان مسیح دانشوری برای احیای طب سنتی در کشور، توضیح داد: باید به طور شفاف درخصوص طب ایرانی و طب سنتی که از سوی برخی به آن خدشه وارد می‌شود، برای مردم توضیح داده و این طب احیا شود؛ تلاش کردیم با کمک متخصصان در این زمینه، قدم موثری در مرکز برداریم. رییس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان به حضور گروه‌های داوطلب برای کمک رسانی در بیمارستان هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این مدت، جمع زیادی از بسیجیان به عنوان مددکاران اجتماعی داوطلب همکاری داشته اند و با کمک برخی از خیرین نیز در زمینه حمایت از گروه‌ها و اقشار آسیب پذیر به ویژه در زمینه تامین دارو تلاش کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha