کد خبر: بهره‌مندی-10-هزار-نفر-جمعیت-روستایی-از-آ
۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری افزون بر 31 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی افزود: همچنین طرح آبرسانی به شهر ماهنشان نیز جزو طرح‌هایی است که در دست اجرا بوده و سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر ماهنشان شامل اجرای عملیات احداث قنات، اصلاح و اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و محوطه سازی و دیوارکشی است که جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: آبرسانی به روستاهای خندقلو، سهند سفلی، قره داش و پری نیز دیگر طرح در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ماهنشان است که با اجرای این طرح بیش از 2 هزار نفر از آب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

جزءقاسمی به عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای کهریزبیک و همچنین روستاهای قوزلو، یوسف آباد، لرده شور نیز اشاره کرد و افزود: برای آبرسانی به این روستاها اعتباری معادل 10 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات آبرسانی به روستای انگوران نیز گفت: این طرح با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال شامل احداث مخزن 533 متر مکعبی، بهسازی مخزن قدیمی روستا، احداث ساختمان اتاق فرمان، عملیات اجرایی تاسیسات مکانیکی، محوطه سازی و حصارکشی و احداث خط انتقال و قسمتی از شبکه توزیع است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای اغلبیک، برونقشلاق و قره گل نیز از دیگر طرح‌های در حال اجرای شرکت آبفا در شهرستان ماهنشان به شمار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha