کد خبر: افتتاح-واحد-توليدي-شميم-رايحه-ياس-با-اش
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵
افتتاح واحد توليدي شميم رايحه ياس با اشتغالزايي ۳۰ نفر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم از دو واحد صنعتي رامامهر آريا توليدكننده شيرخشك و مواد غذايي و لاله مهرگان توليدكننده پتوي ابريشم و نخ فرش ماشيني بازديد و شركت شميم رايحه ياس توليدكننده اسپري و ادكلن را افتتاح كرد.

سرمست هدف از بازديدها را بررسي مشكلات واحدهاي توليدي به صورت ميداني دانست و گفت: مديران مرتبط نيز در اين بازديدها حضور دارند و پس از دريافت مشكلات، نسبت به رفع آنها دستورات لازم صادر مي شود.

وي سرمايه در گردش را مساله اساسي واحدهاي توليدي دانست و گفت:‌ ارائهي تسهيلات لازم از سوي بانك هاي عامل در اين راستا ضروري است.

استاندار قم همچنين با تاكيد بر احياي واحدهاي راكد و نيمه تعطيل به عنوان يكي از سياست هاي مديريت استان قم خاطرنشان كرد: يكي از شركت هاي بازديد شده در روز جاري از جمله واحدهاي غيرفعالي بود كه با همت مديران استان بازگشايي شده است.

مقام عالي دولت در استان قم در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه كيفيت محصولات توليدي داراي ارزش ويژه است، گفت: واحدهايي كه داراي كيفيت مطلوب از سوي سازمان استاندارد تشخيص داده شدند، مورد تقدير قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha