کد خبر: احداث-خط-لوله-آب-شرب-شهرک-مدنی-با-اعتبار
۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷

نماینده بندر ماهشهر در مجلس با بیان اینکه احداث خط لوله آب شرب شهرک مدنی به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد در دستور کار قرارگرفت،گفت:ساخت حوضچه ذخیره و ته‌نشین کردن آب شرب روستای مشراگه ضروری است.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،حبیب آقا جری در تشریح دیدار با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،گفت: این دیدار  با هدف پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

 نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی‌(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست توضیحاتی در خصوص مشکلات حوزه‌ی انتخابیه ارائه شد واز  همین رو  بر ورود جدی بنیاد مستضعفان برای حل بخشی از مشکلات تاکید شد.

 وی با بیان اینکه به مشکلات منازل شهرک یاسر امیدیه اشاره کرد و تصریح کرد:  تخصیص اعتبار برای برطرف‌شدن مشکلات این شهرک و تهیه مصالح رایگان جهت بازسازی منازل آن  در  دستور کار قرار بگیرد.

 آقاجری با اشاره به مشکلات شهرک طالقانی و مدنی بندر ماهشهر تصریح کرد:  احداث یک درمانگاه شبانه روزی و مدرسه ابتدایی در غرب شهرک طالقانی و احداث خط لوله آب شرب شهرک مدنی به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآورشد: ساخت و نوسازی تعدادی مسکن برای قشر محروم در هندیجان، ساخت حوضچه ذخیره و ته‌نشین کردن آب شرب روستای مشراگه و تخصیص اعتبار جهت بهسازی جاده‌های آنتنی روستایی هندیجان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha