کد خبر: گواهینامه-ایزو-به-مجتمع-دارویی-درمانی
۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: ارزیابی‌های لازم به منظور دریافت گواهینامه ایزو به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام شده که طبق آخرین ویرایش‌های انجام شده، گواهینامه مذکور تا 2019 تمدید شده و آنچه به ما تعلق می‌گیرد، بر مبنای استاندارهای 2015 می‌باشد.

 

دکتر حمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت بیان داشت: همواره سعی داریم خدمات را در قالب شرایط استاندارد و مورد تایید سازمان‌های داخللی و بین‌المللی ارائه دهیم تا امکان بهره‌مندی از گواهینامه‌های بین‌المللی فراهم شود.

چوبینه با تاکید بر این‌که ارزیابی‌ها به منزله راهنما است، افزود: این مهم می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات و نیز رفع نواقص که ممکن است از دید مدیرت داخلی مغفول بماند، تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، ارزیابی‌های لازم به منظور دریافت گواهینامه ایزو به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام شده که طبق آخرین ویرایش‌های انجام شده، گواهینامه مذکور تا 2019 تمدید شده و آنچه به ما تعلق می‌گیرد، بر مبنای استاندارهای 2015 می‌باشد که فرصتی است برای ارتقای کارآیی و جلب رضایت مراجعه کنندگان.

مدیرعامل مجمتع دارویی درمانی هلال ایران در ادامه از برنامه‌ریزی برای توسعه ارائه خدمات در این مجتمع خبر داد و افزود: راه‌اندازی مرکز جامع تصویربرداری از اولویت‌های ما است که تعاملات لازم با وزارت بهداشت انجام و موافقت‌های مربوطه اخذ شده است.

چوبینه همچنین از احداث مرکز جامع توانبخشی خبر داد و تصرریح کرد: این مهم در راستای اهداف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و از سوی دیگر، به منظور رفع نیاز مردمی که از محرومیت حرکات فیزیکی رنج می‌برند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و شناسایی نیازهای درمانی مردم شرق تهران، راه‌اندازی مرکز جامع درمان سرطان سومین اولویت در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران مدنظر است که چوبینه بدان اشاره داشت وگفت: اتمام ساخت پروژه در حال احداث بیمارستان چشم پزشکی، نیازمند حمایت خیرین است، چرا که بودجه لازم برای اتمام این پروژه وجود ندارد.

وی یادآور شد: به منظور تسهیل در گردش کار مجتمع و رفاه حال مراجعین، مجوز افتتاح یک باب درب ماشین‌رو و پیاده‌رو از ضلع شمالی مجتمع از شهرداری منطقه اخذ شده است.

 

کد خبرنگار: 41020

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha