کد خبر: کاروان-های-راهیان-نور-روي-خط-چشم-انداز
۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۵۸

در برنامه «چشم انداز» شبكه رادیویی سلامت، جمعه ـ  20 اسفند ماه، با حضور كارشناسان موضوع «کاروان های راهیان نور»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، «چشم انداز» برنامه ای گفتگو محور است با هدف بررسی اسناد بالا دستی سلامت كه با نگاه به سند چشم انداز، سیاست های برنامه های توسعه ابلاغی سلامت كشور و برنامه های اجرایی را در راستای تحقق اهداف اسناد سلامت، بررسی می كند.
با توجه به آمادگی کاروان های راهیان نور برای اعزام به مناطق جنوب و جنوب غربی، از امکانات تردد، این برنامه رادیویی روز جمعه، با حضور  احمد سیاحی، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان؛ منوچهر رحمانی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان؛ سرهنگ پاسدار فیض اله محمدزاده، مدیر فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج؛ و دکتر ایدنی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بررسی موضوع «امنیت تردد و محل اقامت این کاروان ها» می پردازد.
یادآور می شود برنامه «چشم انداز» كاری از گروه اجتماعی شبكه رادیویی سلامت است كه روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۲۲ به مدت ۵۵ دقیقه، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha