دبیر انجمن دوقلوها و چندقلوهای پارسی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت در بخشی از برنامه های مربوط به جوانان به ویژه راه اندازی خانه جوان افزود: برای اجرایی کردن برنامه های که با جوانان در ارتباط است، متولیان باید با سمت عملیاتی کردن آنها حرکت کنند .

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان احسان خاصه تراش  گفت: مشکلات جوانان از بسیاری جهات باید ساماندهی شود و من گمان می کنم دولت سعی دارد مشکل جوانان را توسط خود جوانان حل کند که این دیدگاه بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: در همین راستا دولت اقداماتی هم انجام داده است که جای قدردانی دارد به عنوان مثال ایجاد خانه های جوان و برنامه ریزی برای ایجاد آن در تمای استان ها و یا برای حل معضلاتی دیده شده است که دولت در برخی استان ها به عنوان نمونه اقداماتی انجام داده است تا در صورت حصول نتیجه آن را به کل جامعه تعمیم دهد.
خاصه تراش با مثبت ارزیابی کردن این اقدامات گفت: اما در بسیاری موارد هم دیده شده است یک مشکل بررسی شده است استراتژی حل آن نیز تعیین شده است اما در همین مرحله باقی مانده و به مرحله عملیاتی نرسیده است.
وی اظهار داشت: من به عنوان یک جوان از مسوولان میخواهم که بیشتر به سمت عملیاتی کردن طرح ها و برنامه های مربوط به جوان حرکت کنند، چرا که این موضوع می تواند انگیزه همکاری و کمک را در جوانان نیز افزایش دهد و انشاالله اقداماتی موثرتری صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha