رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورایعالی تاکید کرد: بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از حضور به موقع، سرعت عمل و اقدامات مؤثر امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرساني به متاثران از گرد و غبار، سيل و آبگرفتگي و برف و كولاك اخیر تقدير و تشكر كردند.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دكتر سيداميرمحسن ضيائي پس از خوشامدگويي به اعضاي شوراي عالي، درباره انتخاب مصطفي محمديون به عنوان دبيركل اين جمعيت، گفت: مصطفي محمديون يكي از رزمندگان دوره دفاع مقدس و از خانواده معظم شهدا است كه از ٢ سال پيش به عنوان مشاور رئيس جمعيت و مديركل حوزه رياست مشغول به فعاليت بود.

وي با اشاره به ادامه داد: در زماني كه لازم است جمعيت هلال احمر فعاليت هاي اجرايي خود را بيشتر از هميشه و با قوت و كيفيت قابل قبول از گسترش دهد، تصميم بر آن شد تا مصطفي محمديون به عنوان دبيركل اين جمعيت انتخاب و مشغول فعاليت شد.

رئيس جمعيت هلال احمر به آغاز فعاليت دكتر محسن آسوبار به عنوان مديركل حوزه رياست و سخنگوي جمعيت هلال احمر اشاره كرد و افزود: وی به عنوان مديرعامل موفق هلال احمر در شعبه مستقل كيش شناخته شد و از اين پس به عنوان مديركل حوزه رياست جمعيت و همچنين سخنگوي اين نهاد مردمي فعاليت مي كند.

*روزهای پر عملیات هلال احمری ها

دكتر ضيائي گفت: حادثه پلاسكو، سيل و آبگرفتگي در سيستان و بلوچستان، گرد و غبار در مناطق جنوب غربي كشور و برف و كولاك در استانهاي مختلف كشور، موجب نمايش عمليات هاي متعدد و موفق امدادي از سوي جمعيت هلال احمر در روزهای اخیر شد و نظير اين تعدد خدمت رساني را در هيچ دستگاهي مثال زدني نيست.

وی تاکید کرد:  بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از حضور به موقع و سرعت عمل امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرساني به متاثران از گرد و غبار، سيل و آبگرفتگي و برف و كولاك اخیر تقدير و تشكر كردند.

*تغييرات مديريتي در مجامع و امور استانها

دكترضيائي با اشاره به تغييرات مديريتي در مجامع و امور استانهاي جمعيت هلال احمر، عنوان كرد: دكتر دهقان؛ مديركل مجامع و امور استانهاي جمعيت هلال احمر به عنوان مشاور دبيركل جمعيت هلال احمر مشغول به كار خواهند شد و دكتر حميد ره انجام به عنوان مديركل مجامع و امور استانها فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.

رييس جمعيت هلال احمر درباره تغيير مديران عامل استانهاي زنجان و لرستان، اظهارداشت: مديران عامل استانهاي زنجان و لرستان نيز تغيير كردند كه براي مديران عامل جديد آرزوي موفقيت مي كنيم.

دكتر ضيايي با اشاره به اينكه به منظور تهيه پيش نويس برنامه پنجم توسعه در جمعيت هلال احمر برگزاري جلسه شوراي عالي جمعيت هلال احمر با تاخير مواجه شد برنامه پنجم توسعه جمعيت را چراغ راه هميشه روشن هلال احمر برشمرد كه مبتني بر واقع نمايي و بر اساس اصول و اهداف عاليه اين نهاد مردمي است.

در این جلسه برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر پس از بحث و بررسی و ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات اعضای شورای عالی، به تصویب اعضاء رسید.

همچنین با توجه به ویژگی های خاص استان قم و عدم وجود شعب شهرستانی، با تأسیس پایگاههای درون شهری جمعیت هلال احمر  استان قم در چهار شهر سلفچگان، جعفریه، کهک و دستجرد موافقت شد.

در این جلسه برخی از املاک جمعیت هلال احمر در استان های البرز، کرمان و کردستان نیز تعیین تکلیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha