کد خبر: تامین-منابع-پایدار-برای-طرح-تحول-سلامت
۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷

منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، تعامل و همراهی کمیسیون بهداشت و درمان را در پیشبرد برنامه‌های حوزه سلامت مطلوب عنوان و تصریح کرد: تجربه افراد در رده‌های مختلف این حزوه برای انتخاب هیات رییسه کمیسیون می‌بایست مدنظر قرار گیرد.

 

 

دکتر ابوالفضل سروش در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات ارزشمندی است که در حوزه بهداشت و درمان کشور انجام شده، اما همچنان با موانعی مواجه است.

سروش ادامه داد: تامین منابع مالی، مشکل مهمی است که در مسیر اجرای این طرح مشاهده می‌شود و به همین دلیل لازم است منابع مالی پایدار برای آن پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به آغاز به مار مجلس دهم از هشتم خرداد ماه از حضور در کمیسیون بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: برای انتخاب هیات رییسه کمیسیون می‌بایست به سوابق اجرایی افراد در رده‌های مختلف حوزه سلامت توجه داشت. به بیان دیگر، این افراد باید کارشناس این حوزه و با نقاط قوت و ضعف برنامه‌های درمانی و جامعه پزشکی آشنا باشند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم تصریح کرد: خوشبختانه تعامل کمیسیون بهداشت و درمان با وزرات بهداشت و سایر دستگاه‌های ذیربط در دوره قبلی رضایت بخش بوده و می‌بایست برای افزایش این همکاری برنامه‌ریزی شود.

 

کد خبرنگار: 41010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha