کد خبر: برای-تحقق-اهداف-جمعیت-هلال-احمر-باید-جه
۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: از آنجایی که اقدامات تک تک اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر می تواند در فرآیند خدمت رسانی این نهاد در مقیاس جهانی تاثیرگذارباشد، برای تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیم.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران؛ دکتر فرح ناز رافع صبح امروز در جمع مدیرعامل، معاونین، کارشناسان و مسئولان حوزه داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان مازندران حضور یافت و با تمجید از نگاه راهبردی دکتر اکبری در خصوص به کارگیری، توانمندسازی و صیانت از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان گفت؛ مجموعه جمعیت هلال احمر استان باید از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده کند.


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به چالش های اقتصادی موجود در جامعه، استفاده درست و برنامه ریزی شده از توان توانمندان برای پوشش نیاز نیازمندان را از ضروریات برشمرد و تصریح کرد؛ همه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان یک سرمایه ارزشمند می توانند با هم افزایی و تجمیع توان خود، کمک شایانی به همنوعان نیازمند کنند.
دکتر رافع گفت؛ یکی از مسائل مهم در فرآیند اقدامات راهبردی سازمان داوطلبان، استفاده موثر و هوشمندانه از ظرفیت بنگاههای اقتصادی است. وی افزود؛ مسائل مهمی همچون تاب آوری با رویکرد پیشگیرانه، تحقق حق عضویت داوطلبان، اجرای طرح سلامت یار، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین برنامه ریزی درست برای بهره گیری از ظرفیت واقفین و ترویج سنت حسنه وقف از مهمترین راهبردهای سازمان داوطلبان است.


در آغاز این نشست دکتر مجتبی اکبری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز در سخنانی از دکتر رافع به عنوان سرمایه ارزشمند جمعیت هلال احمر کشور نام برد و گفت؛ ایده های خلاقانه و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر ایشان به سازمان داوطلبان جایگاه ویژه ای بخشیده است.


دکتر اکبری با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گفت؛ انتصاب مسئول مستقیم در حوزه های داوطلبان، امداد، جوانان، درمان و آموزش برنامه راهبردی ما برای ایجاد پویایی بیشتر و حرکت مستمر به سوی پیشرفت و توسعه است. وی گفت؛ هر مسئول داوطلب باید احساس کند که تسهیل گر فرآیند خدمت رسانی در جمعیت هلال احمر استان است و معاونت داوطلبان باید با خلاقیت و نوآوری و طراحی مطلوب از سرمایه اجتماعی موجود به درستی استفاده نماید.


دکتر اکبری حضور با برنامه در شعب به منظور آشنایی با ظرفیت ها و چالش های موجود و برگزاری نشست های تخصصی با داوطلبان و خیرین و مسئولان و کارشناسان شعب را از برنامه های سال جاری جمعیت استان برشمرد و افزود؛ در جریان سفر به شهرستانها قابلیتها و چالش های موجود با دقت پایش می شود و تصمیمات لازم با حضور معاونین اتخاذ می گردد که این روند به اعتقاد ما شرایط را برای اجرای برنامه ها تسهیل می کند. وی گفت؛ کارکنان مجموعه جمعیت هلال احمر و به ویژه همکاران شاغل در حوزه داوطلبان باید قدردان فرصت حضور در این مجموعه ارزشمند باشند.


لازم به ذکر است در ادامه سیف اله صادقیان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در این معاونت ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha