کد خبر: بازدید-دکتر-ضیائی-از-مرکز-درمانی-هلال-ا
۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۱۲

رئيس جمعيت هلال احمر كه در راس يك هيات بلند پايه و به دعوت دبيركل فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر به ساحل عاج سفر كرده است، در اولين روز حضور خود در ابيجان از مركز درماني جمعيت هلال احمر بازديد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دكتر سید امیر محسن ضيائي با حضور در مركز سلامت هلال احمر، از بخش هاي مختلف ارائه خدمات بهداشتي و درماني اين مركز بازدید کرده و در جريان آخرين فعاليت ها و تحولات و نحوه ارائه خدمات سلامت به اقشار آسيب پذير قرارگرفت. وی همچنین دستورات و توصيه هايي جهت رشد و ارتقای كيفي فعاليت های این مرکز ارائه كرد.

بنا بر این گزارش، در مراسم استقبال سنتي توسط مردم مشتاق و علاقه مند منطقه محروم ادجوفو، كه مركز درماني هلال احمر ایران در آن واقع شده است، "امبه كوآسي"؛ رئیس قبيله بااوله از خدمان جمهوري اسلامي ايران تقدير و تشكر كرد.

لازم به ذکر است، شكيب مهر؛ سفير جمهوري اسلامي ايران و دكتر اصل مند؛ نماينده هلال احمر ایران در ساحل عاج، دکتر ضیائی را در اين بازديد همراهي كردند.

ملاقات با وزير بهداشت و رئيس صليب سرخ ساحل عاج به منظور توسعه و گسترش همكاري ها و تعدادي ديگر از روساي جمعيت هاي ملي شركت كننده در كنفرانس پان آفريكن از ديگر برنامه هاي روز پر مشغله رئيس جمعيت هلال احمر کشورمان در ابيجان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha