کد خبر: اطلاعات-دارویی-هلال-احمر-را-از-شماره-۴
۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴
به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر این خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌روز و پاسخگویی به بیماران و مراجعان به داروخانه‌های مرکزی و فوق‌تخصصی (تک‌نسخه‌ای) هلال‌احمر و همچنین تکریم و رفاه آنان، با شماره ۴۱۶۵۱ راه اندازی شد. در این سامانه داروخانه‌ها و واحدهای مربوطه؛ به صورت فهرست ۹ گزینه‌ای تعریف شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اطلاعات دارویی، داروخانه مرکزی، داروخانه فوق تخصصی (تک‌نسخه‌ای)، داروخانه تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش، بیمه‌گری، ساعات کاری و نشانی داروخانه‌های هلال‌احمر از جمله بخش‌های این سامانه است و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند. شایان ذکر است ساعات پاسخگویی از طریق خط تلفن ویژه به شرح ذیل است: * اطلاعات دارویی از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ * داروخانه مرکزی هلال احمر از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ * داروخانه فوق تخصصی (تک نسخه ای) از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ * داروخانه تهرانپارس از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ * داروخانه جزیره کیش از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲ لازم به توضیح است شبکه داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر به‌خصوص داروخانه مرکزی، به‌عنوان نخستین داروخانه مکانیزه در کشور با همکاری داروسازان مجرب، داروهای تخصصی، فوق‌تخصصی، خاص و داروهای پرونده‌ای (از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز و بیماران M.S) و داروهای تک نسخه‌ای را که بیشتر آنها تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، عرضه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha