جمعی از نمایندگان مردم در خانه ملت،از رئیس جمهوری جهت تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش گروه فضاي مجازي  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس درنشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 5 دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 166 نفر از نمایندگان درخصوص تقدیر از رئیس جمهور جهت تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی را به شرح ذیل قرائت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند، دفاع از حقوق آحاد ملت و حفظ کرامت، شرافت و امنیت اقشار مختلف مردم فارغ از ویژگی های جنسیتی،سنی،طبقاتی،جغرافیایی، مذهبی و قومی آنان جزو آرمان های بنیادین انقلاب اسلامی و اصول اولیه و انسانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از رئیس جمهور محترم به خاطر اهتمام ویژه برای تهیه و تدوین این منشور و همه مقامات و اندیشمندانی که در این زمینه دولت محترم را یاری کرده اند،ضمن حمایت از منشور فوق الذکر، آمادگی خود را برای کمک به تهیه، تدوین و تصمیم ساز و کارهای لازم برای اجرای این سند اعلام می داریم.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام دینی مردم سالار،در ابتدای حیات خود به رغم تبلیغات منفی دشمنان قسم خورده و بمب های تبلیغاتی بیگانه و مدافعین دروغین حقوق بشر، همواره بر آزادی،عزت و کرامت انسان ها به ویژه مظلومان درسراسر جهان تاکید کرده و در این زمینه از هیچ کوشی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی فروگذار نکرده است.

امید است با رونمایی از منشور حقوق شهروندی در فضای عمومی بین المللی،گفتمان مترقی و انسانی جمهوری اسلامی ایران که در نقاط مختلف جهان رو به گسترش است، کشور ما بتواند در زمینه حفظ حراست از حقوق شهروندی و انسانی نیز به الگویی درخشان تبدیل شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha