معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت از حضور وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه برای ارایه گزارش تفصیلی طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا دکتر محمد رضا فراهانی ضمن اعلام این خبر گفت: حدود یک ماه است که از آغاز دوره جدید مجلس گذشته است و با توجه به انتخابات هیات رییسه و کمسیونها و نیز مباحث مربوط به آیین نامه های داخلی در واقع از هفته گذشته کمیسیونها وارد مباحث اصلی و تخصصی شده اند .


معاون امور مجلس وزارت بهداشت گفت : با توجه به جلسه و تبادل نظری که با نمایندگان داشتم، دکتر نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر تعامل سازنده و نزدیک این کمیسیون با وزارت بهداشت تاکید داشتند.
دکتر فراهانی گفت: عزم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر این قرار دارد که با تمام توان به وزارت بهداشت کمک کنند تا وزارت بهداشت اقداماتی را که آغاز کرده است تقویت و اشکالات را برطرف نماید و اگر چالشهایی در حوزه سلامت بوجود آمد با کمک دوستان کمیسیون بهداشنت و درمان مجلس مرتفع شود.


معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت همچنین به دیدار رمضانی وزیر بهداشت با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در آن جلسه رییس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کردند که این جلسه سرآغاز جلسات منظم مشترک خواهد بود .


دکتر فراهانی یادآور شد: تا کنون از طرح تحول سلامت گزارشهای اجمالی به کمیسیون بهداشت و درمان ارایه شده ولی گزارشهای تفصیلی ارایه نشده است  و  ارایه این گزارش باعث می شود تا آنها نیز در جریان جزییات طرح تحول سلامت باشند.


وی تصریح کرد: انتقال اطلاعات و جزئیات برنامه هایی که اجرایی شده است به دوستان ما در مجلس کمک می کند تا به تحلیل واقعی و فهم مشترک با وزارت بهداشت برسند و در رفع مشکلات و چالشهای حوزه سلامت کمک نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha