کد خبر: کسب-رتبه-اول-مخابرات-منطقه-اصفهان-در-ار
۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹
کسب رتبه اول مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان در کشور

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،بر مبنای ارزیابی  عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سال جاری و طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتريان را در بین استان های کشور کسب کند.

این موفقیت در سایه  ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.

گفتنی است؛ رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان  صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است، شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، به‌موقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha