کد خبر: محقق-شدن-350-مصوبه-در-شورای-گفت-و-گو-طی-دو-سا
۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
محقق شدن 350 مصوبه در شورای گفت و گو طی دو سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،مسعود گلشیرازی تصریح کرد: در 2 سال گذشته در جهت حل مشکلات بخش خصوصی استان  ۳۵۰ مصوبه در بخش های مختلف در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی داشته ایم.

وی با اشاره باینکه شورای بخش خصوصی شاهد حضور 100 درصدی تمام اعضاء است، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی در استان سازوکار اتخاذ شده گفتمان و همدلی می باشد.

 این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی برای خدمت رساندن بیشتر و بهتر شناخت ظرفیت‌های قانونی امری ضروری است و همه فعالان اقتصادی باید از آن استفاده کنند.

 گلشیرازی با بیان اینکه شاخص و مسائل فعالان اقتصادی مشخص شده است و در شناسایی و بهبود آن‌ها قدم  برمی داریم، گفت: فعالین اقتصادی به عنوان ذی‌نفعان جامعه مثل شورای گفت‌وگو و کمیته حمایت قضایی هستند تا از بخش مولد ایجاد شغل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان ادامه داد: از 9 سال گذشته در استان ساز و کار گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به منظور رفع مشکلات کسب و کار و تسهیل اشتغالزایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل استان بیش از ۱۲ هزار مصوبه داشتیم،اظهار کرد: در زمینه قانون در کشور رکورددار هستیم و این تغییرات قوانین و مقررات برای کسب و کار آسیب جدی به شمار می رود.

گلشیرازی با اشاره باینکه یکی  از اقدامات مهم شورا ، نهادسازی توسعه استان است، گفت:با توجه به سهم گسترده استان در خدمات اقتصادی کشور متاسفانه در بحران شیوع ویروس کرونا استان اصفهان به عنوان یکی از آسیب‌پذیرترین استان ها در پاندمی کرونا شناخته شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان درخصوص مشکلات صنایع نیز بیان داشت: بیشترین مشکل صنایع دراستان در ارتباط با بانک‌ها ،تأمین اجتماعی و اداره مالیات ،گرفتار شدن تجهیزات در گمرک و مشکلات ایجاد شده در زمینه صادرات از دیگر چالش‌های بخش خصوصی در استان اصفهان می باشد.

در ادامه میرهادیان، رییس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: متاسفانه 80 درصد افتصاد در دست دولت است که برابر قانون، 25 درصد برای بخش تعاون پیش بینی شده بود که این سهم  هم اکنون حدود 7 درصد سهم بخش تعاونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha