کد خبر: تولید-محتوای-اسپانسر-المپیکی-در-توئیت
۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
تولید محتوای اسپانسر المپیکی در توئیتر
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل روابط عمومی کمیته ملی المپیک کمپانی مطرح ان بی سی اسپرتس پس از تمدید قرارداد همکاری در زمینه توکیو2020 و پکن 2022 با توئیتر، محتوای المپیکی و آنلاین خود را تحت عنوان اکانت رسمی خود @NBSOlympics تولید می نماید. بر این اساس، ان بی سی محتوای خود را برای فروش و پذیرش آنلاین قرارخواهد داد و طبق توافق دوجانبه توئیتر نیز در این فروش بصورت حمایتی در رسانه های اجتماعی عمل خواهد کرد. هر دوطرف توافق کردند تا از طریق پلتفرم رسانه های اجتماعی بصورت روزانه از اماکن و شهرهای میزبان المپیک گزارش لایو تهیه و نظرسنجی عمومی و مردمی نیز برای آن تنظیم گردد. همچنین 20 دقیقه برنامه استودیویی از هایلایتهای بازی های المپیک و مصاحبه ها نیز پخش خواهد شد. گفتنی است کمپانی ان بی سی اسپرتس از سال 1996 و بازی های المپیک آتلانتا به تولید محتوای ورزشی المپیکی مشغول بوده است و از حق پخش تلویزیونی برای تمامی بازی ها تا سال 2032 نیز برخوردار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha