آخرین جزئیات پرونده فساد فوتبال/ از دستگیری مسئولان ارشد تا دو خانم رمال

رئیس کل دادگستری استان کرمان در رابطه با پرونده فساد فوتبال گفت: در این قضیه تعدادی از مسئولان ارشد فوتبالی و ۲ خانم رمال مجرم شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین افتتاح مجتمع دادگاه‌ های صلح مرکز استان کرمان در مورد آخرین جزئیات صدور پرونده کیفرخواست فساد فوتبال گفت: برای ۱۲ متهم این پرونده (فساد فوتبال) مجموعا به میزان ۱۴۸ سکه و قریب به ۷ میلیارد تومان وجه نقد تحت عناوین اتهامی پرداخت رشوه، اخذ رشوه، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع قرار مجرمیت صادر شده است.

وی افزود: برای دو خانم که تحت عناوین رمال و جادوگری پای آنها به پرونده فساد فوتبال باز شده بود نیز قرار مجرمیت صادر شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: درباره اتهام آقایان «خ – الف»؛ رئیس سابق کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، «س- م»؛ از روسای اسبق سازمان لیگ و «ف-م»؛ رئیس اسبق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به اتهام اخذ رشوه و دریافت سکه تمام بهار آزادی قرار مجرمیت صادر شده است.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص اتهامات مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان نیز اظهار داشت: آقایان «م-ز» به اتهام مشارکت در پرداخت رشوه، اختلاس و تصرف غیرقانونی در وجوده دولتی و «ع- ع»؛ به اتهام مشارکت در پرداخت رشوه، تحصیل مال از طریق نامشروع و خیانت در امانت قرار مجرمیت صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است.

وی با اشاره به صدور قرار مجرمیت برای ۲ خانم که تحت عناوین رمال و جادوگری پای آنها به پرونده فساد فوتبال باز شده بود نیز بیان کرد: خانم ها «ف - ح» و «ر - ع» به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع در این پرونده مجرم شناخته شده اند.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: در این پرونده آقایان «ع - ف» و «ر - ج» و نیز خانم «ه - ی» به عنوان مطلع به دستگاه قضایی احضار شده اند، که اظهارات آنها اخذ و در پرونده ثبت شده است.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha