دانش‌آموزان مدال‌آور در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تمام دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات بحرین باید تجلیل شوند، گفت: تلاش خواهیم کرد تا شرایط پذیرش آن‌ها را در رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان فراهم کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در جمع کاروان ورزشی دانش‌آموزان اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ بحرین در اردوگاه شهید باهنر اظهار کرد: این مسابقات مأموریت بزرگی قلمداد می‌شود، زیرا شما دانش‌آموزان نمایندگان جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان خواهید بود.

وی افزود: تمام رفتار، گفتار و کردار شما بیانگر فرهنگ یک ملت است و از این منظر جایگاه‌تان بسیار حساس، ارزشمند و متعالی است که باید قدرش را بدانید و از آن مراقبت کنید و در پاسداشت فرهنگ و ارزش‌های ایران و انقلاب اسلامی، کوشا باشید، زیرا امروز از مسیر انقلاب اسلامی پا به عرصه جهانی می‌گذارید و پرچمدار خون هزاران شهید در جمهوری اسلامی هستید.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود، مگر آنکه برای آن تلاش و سعی مکرر شده باشد، بیان کرد: تلاش‌ها و ممارست‌های شما در رسیدن به این نقطه، بسیار ارزشمند است، اما بدانید که در این مسیر ایمان، اعتقاد راسخ و تلاش با برنامه زمینه پیروزی را فراهم خواهد کرد.

کاظمی با بیان اینکه تمسک و توسل به خداوند در کنار توانمندی‌های فردی، زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم می‌کند، گفت: تمام دانش‌آموزان اعزامی باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند و علاوه بر هدیه نقدی به مدال‌آوران، تلاش خواهیم کرد تا شرایط پذیرش آن‌ها در رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان را فراهم کنیم.

، المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ تیم و هشت رشته ورزشی از جمله شمشیربازی، هندبال، شطرنج، جودو، پدل، تنیس، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha