صادرات بیش‌از 194میلیون  دلار کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد

دکتر حسین زاده مدیر امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی لامردضمن تبریک روز ملی صادرات به همه صادر کنندگان و فعالان اقتصادی با بیان این‌ که گمرک این منطقه بخش عمده ای از صادرات استان فارس را انجام می دهد گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش‌از 194میلیون دلار کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد به خارج از کشور صادر شده است.

به‌گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حسین زاده با اشاره به عملکرد شش ماهه گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد به‌ عنوان دروازه اقتصادی فارس گفت: این گمرک با صادرات ۸۵ هزار تن کالا به ارزش ۱۹۴ میلیون دلار در شش ماه نخست امسال،سهم عمده ای از صادرات فارس را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: علی رغم کاهش نسبی تولید به دلیل ناترازیهای ایجاد شده در بخش انرژی این آمار نشان‌دهنده عدم کاهش صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این منطقه میباشد که لازم به ذکر است کشورهای ترکیه ، چین، امارات ، عراق و هند مقصد عمده محموله های ارسالی هستند که بیشترین صادرات به آن کشورها انجام گردیده است.
مدیر امور گمرکی این کانون بزرگ صنعتی و معدنی همچنین بیان کرد: با توسعه زیرساخت‌های جدید از جمله بهره برداری قریب الوقوع از سوله های انبار گمرک و همچنین نصب و راه اندازی باسکولهای توزین در دست احداث منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ظرفیت های واردات و صادرات این مجموعه افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha