خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در یادواره شهدای سلامت استان فارس، خدمت رسانی به مردم و کشور در شرایط مختلف را توفیقی بزرگ برای حوزه سلامت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت گفت: شهدا جایگاهی رفیع و بزرگ دارند و امیدواریم ما جاماندگان از خیل شهدا، به واسطه ارادتمندی به شهدا، مورد عنایت خداوند قرار گیریم.

او ادامه داد: حوزه سلامت و بهداشت و درمان این توفیق را داشته است که از ابتدای انقلاب تاکنون در شرایط مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و دوران مقابله با کرونا، همراه سایر اقشار جامعه در خدمت کشور و مردم باشد و این موضوع توفیقی بزرگ برای جامعه سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مجاهدت های کادر درمان استان در دوران مقابله با کرونا، افزود: حوزه سلامت در دوران کرونا بسیار درخشان بود و بسیاری از کادر درمان استان در راه خدمت به بیماران به ویروس کرونا مبتلا شدند و 11 شهید مدافع سلامت در استان، در این ایام به خیل شهدای سلامت پیوستند.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و لبنان و مبارزه محور مقاومت با این رژیم، از آمادگی 50 پزشک متخصص و فوق تخصص برای کمک به مجروحان و مصدومان محور مقاومت خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: باید تمام کارها و رفتارهایمان برای رضایت خداوند باشد و این توفیق را داشته باشیم تا برای ظهور حضرت امام زمان(عج) آماده شویم و از خداوند بخواهیم تا شهدای ما را با شهدای جنگ احد محشور کند.

یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، صبح امروز بیست و پنجم مهر 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، فرماندهی سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های معزز شهدای حوزه سلامت فارس، در سالن های سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha