تاکید بر تداوم راه شهدا در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس

مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در یادواره شهدای حوزه سلامت فارس، نقش برجسته حوزه سلامت فارس در دوران هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت نیز در یادواره شهدای حوزه سلامت فارس گفت: استان فارس در دوران دفاع مقدس یکی از شواهد عینی این موضوع است که با نفس گرم حضرت امام خمینی(ره)، یگان های مردمی در این استان تشکیل شد و فارس در دوران دفاع مقدس بسیار خوب درخشید.

سردار «نصرالله فتحیان» اضافه کرد: لشکر بزرگ فجر لشکری مردم پایه بود که در استان فارس تشکیل شد و همه به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای دفاع از کشور، ملت و آرمان های انقلاب در تمام جبهه ها خط شکن بودند و از مرگ هراسی نداشتند و تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

او با اشاره به اینکه استان فارس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که حدود 14 هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس است، افزود: بخش سلامت فارس در دوران هشت سال دفاع مقدس و در مراکزی نظیر بیمارستان طالقانی آبادان، بسیار درخشان عمل کرد؛ گروه های پزشکی، پرستاران و امدادگران فارس در خط مقدم جبهه و زیر آتش دشمن به رزمندگان و مجروحان خدمت کردند و امروز لازم است این نقش برجسته حوزه سلامت فارس به خوبی معرفی و اعلام شود.

مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت ادامه داد: امروز در جبهه مقاومت نیز عملکرد ایران اسلامی به رهبری و هدایت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) عملکردی راهبردی است، استان فارس در جبهه مقاومت نیز بسیار پویا وارد عمل شده و شهدای بزرگی تقدیم جبهه مقاومت کرده است و تداوم راه این شهدا از موارد مهم و مورد توجه به شمار می رود.

سردار فتحیان با بیان اینکه یکی از شگردهای دشمن ایجاد جنگ روانی است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به خوبی با این جنگ های روانی دشمن آشنا است و در جمعه نصر با حضور در نماز جمعه تهران، جنگ روانی دشمن را خنثی کرد.

او از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سپاه فجر استان فارس، بسیج جامعه پزشکی فارس و سایر عوامل برگزاری یادواره شهدای سلامت استان فارس، تقدیر کرد.

برگزاری یادواره شهدای سلامت فارس فرصتی برای یادآوری ایثارگری های کادر درمان و حوزه سلامت استان است

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برگزاری یادواره شهدای سلامت استان را فرصتی برای یادآوری ایثارگری های کادر درمان و حوزه سلامت استان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران کرونا عنوان کرد.

سردار «یداله بوعلی» با تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای حوزه سلامت فارس، تاکید کرد: مسیری که شهدا طی کرده اند مهم است و همه ما باید ادامه دهنده راه و روش آنان باشیم.

یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، صبح امروز بیست و پنجم مهر 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، فرماندهی سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های شهدای حوزه سلامت فارس، در سالن های سینا و صدرا و با رونمایی از تمبر «یادواره شهدای سلامت استان فارس»، رونمایی از کلیپ «روزهای سخت»، رونمایی از کلیپ «از دفاع تا دفاع» و رونمایی از کتاب «شیفت استراحت؛ 44 سال حضور در خط مقدم»، برگزار شد.

تاکید بر تداوم راه شهدا در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha