بنا دارم در مدیریت استان از همه سلایق که به گفتمان آقای رئیس جمهور اعتقاد دارند استفاده کنم

حسینعلی امیری گفت: در شرایط فعلی، وفاق ملی یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است پس، بدون هیچ نگاه حزبی بنا دارم در مدیریت استان از همه سلایق که به گفتمان آقای رئیس جمهور اعتقاد دارند استفاده کنم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر حسینعلی امیری در دیدار با رئیس کل جدید و سابق دادگستری استان فارس و جمعی از مسئولین قضایی استان، ضمن تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت:از یکایک شما عزیزان،برداران ارجمند، قضات شریف و همکاران مجموعه قضایی فارس سپاسگزاری می کنم و از لطف و محبت همیشگی‌تان به بنده متشکرم.


استاندار فارس با بیان اینکه پیشنهادات متعددی برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران عزیز، از جانب دولت وفاق ملی وجود داشته است، از دین خود به مردم شریف استان فارس سخن گفت و تصریح کرد: مشکلات استان را می شناسم؛ دعا کنید خداوند متعال کمک کند تا محبت مردم استان فارس را جبران کنم لذا به همکاری همه عزیزان نیاز دارم.


وی با تاکید بر اینکه هیچ نگاه حزبی و جناحی در مدیریت استان وجود نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: ذاتا همه افراد را دوست دارم معمولا در هر فردی یک ویژگی خاص پیدا می کنم و به سبب آن دوستشان دارم چرا که معتقدم بندگان خداوند دارای کرامت ذاتی هستند.


دکتر حسینعلی امیری بر ارتقا جایگاه ارزشمندی مردم تاکید کرد و تحقق آن‌را منجر به توسعه کشور در ابعاد گوناگون دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی، وفاق ملی یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است پس، بدون هیچ نگاه حزبی بنا دارم در مدیریت استان از همه سلایق که به گفتمان آقای رئیس جمهور اعتقاد دارند استفاده کنم.


وی در ادامه حاکمیت قانون و ضرورت عملیاتی کردن آن را مورد توجه قرار داد و افزود: بخش قابل توجهی از حاکمیت قانون با کمک دستگاه قضایی امکان پذیر می شود؛ اگر در کشوری حاکمیت قانون وجود نداشته باشد شایسته سالاری، مردم سالاری، پیشرفت و توسعه محقق نمی شود.


نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود، قوام و دوام کشور را در اجرای قانون اساس دانست و از خدمات حجت الاسلام سید کاظمی موسوی در مدت تصدی مسئولیت دادگستری استان قدردانی و برای حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب، رئیس کل جدید دادگستری فارس هم آرزوی توفیق کرد و افزود:همچنان عضوی از قوه قضائیه هستم و به این عضویت هم افتخار می کنم لذا در جهت تقویت دستگاه قضایی استان همه جانبه همکاری خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha