پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری های فارس

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از حمایت ویژه از دهیاری های استان خبر داد و بر نقش آنها در توسعه پایدار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حامد رستمی با تبریک فرارسیدن روز حافظ از مجاهدت های این شاعر بلندمرتبه در حوزه ادبیات به نیکی یاد کرد و افزود: لسان الغیب فرهنگ و عرفان غنی ایرانی – اسلامی را در پرتو آیات قرآن کریم به اوج رساند.

رستمی با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح های توانمندسازی در روستاها گفت: به منظور حمایت از جامعه روستایی میزان واریزی دهیاری ها در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار امیدواری این حمایت ها به رونق زندگی اهالی شریف روستا منجر شود و اظهار داشت: تا کنون نزدیک به ۶۵۰ میلیارد تومان از منابع مختلفی از جمله مالیات برارزش افزوده واعتبارت ماده ۵۸ و۴۲ به حساب دهیاری های استان واریز شده است.

به گفته این مقام مسئول، پیش از این پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح های درآمدزایی دهیاری های استان فارس به پست بانک شهرستان ها ابلاغ شده بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار امیدواری کرد این رشته اقدامات نقش موثری در باروری اقتصاد روستاییان شریف و تحقق شعار سال داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha