سرشماری کشاورزی گامی در راستای شفاف سازی اطلاعات

استاندار کرمان بیان کرد: سرشماری عمومی کشاورزی، مقدمه جمع‌ آوری اطلاعات در برنامه‌ ریزی و توسعه است و ضرورت نیز دارد، ضمن اینکه شفافیت در حوزه کشاورزی ایجاد می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان، محمد مهدی فداکار صبح شنبه ۲۱ مهر در شورای برنامه‌ریزی استان با برشمردن اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی به ویژه در محصولات صادرات‌ محور و استراتژیک، گفت: در خصوص مباحث پشتیبانی شامل تامین خودروی مورد نیاز، معاونت توسعه استانداری هماهنگی‌ های لازم را خواهد داشت و ساماندهی‌ ها با هماهنگی صورت می‌ گیرد.

وی بیان کرد: سرشماری عمومی کشاورزی، مقدمه جمع‌ آوری اطلاعات در برنامه‌ ریزی و توسعه است و ضرورت نیز دارد، ضمن اینکه شفافیت در حوزه کشاورزی ایجاد می‌ کند.

استاندار کرمان گفت: با توجه به میزان اشتغال و حوزه‌ های جدیدی که در بخش کشاورزی اضافه شده است، همه دستگاه‌های دست‌ اندرکار باید به اجرای سرشماری کشاورزی کمک کنند، تا بر اساس آن تحلیل‌های دقیق و مطلوبی را ارائه داد.

فداکار تصریح کرد: این سرشماری یک قانون است و هیچ ارتباطی با مسائل دیگر ندارد.

وی همچنین با اشاره به عدم تبادل موافقتنامه‌ های برخی دستگاه‌ های اجرایی در اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی تاکید کرد: طی دو تا سه روز آینده تمام موافقتنامه‌ ها باید مبادله شوند.

استاندار کرمان ابراز داشت: متاسفانه شهر کرمان و اطلاعات شهرستان کرمان زیر سایه دستگاه‌ ها و ادارات کل دیده نمی‌ شود.

فداکار به برگزاری دومین جشنواره ملی نان در شهر کرمان با حضور ۲۵ استان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت خوبی از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، سلامت و اقتصادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha