کد خبر: 221920
۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
پویش معرفی کتاب باخوانش یار مهربان

با هدف ترویج مهربانی و توسعه فرهنگ کتابخوانی، پویش معرفی کتاب با خوانش و معرفی کتاب توسط اعضای کانون‌های غنچه های هلال و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمربرگزار می شود.

وحید ایمانی، سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری این برنامه ترویج فرهنگ مهرورزی و توسعه کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان است. در این پویش توجه به افزایش سرانه مطالعه در میان نونهالان و دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را دنبال می کنیم و سعی داریم تا با برنامه ریزی مناسب نقش خود را در افرایش سرانه مطالعه ایفا نماییم.

وحید ایمانی در ادامه افزود: با اجرای این برنامه عملا تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی بهینه تری به منابع مطالعاتی دارند که توسط همسالان شان معرفی می شود.در این پویش خوانندگان تجربه مطالعه خود را به اشتراک می‌گذارند و این موضوع با توجه الگو پذیری این قشر از گروه هم سال بسیار قابل اهمیت است.

وی در ادامه افزود با این شیوه در واقع به نوعی خلاصه گویی کتاب ها انجام خواهد شد که شنوند و بیننده را به مطالعه آن کتاب ترغیب می‌کند و از طرفی موجب استعدادیابی در زمینه فن بیان و قدرت انتقال مطلب به مخاطب خواهد شد.

ایمانی در پایان افزود: علاقمندان در بازه سنی 4 تا 18 سال می توانند از طریق کانال ایتای هلال دانش آموزی به آدرسhttps://eitaa.com/helaal_ahmar با ارسال فیلم کوتاه ۴۵ ثانیه ای در این پویش شرکت کنند. ضمنا از برگزیدگان نیز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر به عمل می آید.