فارس قهرمان مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری کشور

تیم بانوان فارس با ۱۴۰ امتیاز و تیم آقایان با ۱۶۰ امتیاز در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور ، جام‌های قهرمانی را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری فارس گفت: در این رقابت‌ها فرشید صلاحیان از فارس پس از دوازده سال به قهرمانی‌های فراز شکری پایان داد و رتبه نخست و مدال طلای مسابقات کراس کانتری قهرمانی کشور را بر گردن آویخت.


میثم قائدی افزود: فرشید صلاحیان در یک ماه اخیر رتبه نخست مسابقه رنکینگ استان فارس و قهرمانی در مسابقه بین المللی کراس کانتری منطقه آزاد ارس را از آن خود کرده بود.


رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان فارس اظهار داشت: فاطمه عباسی دختر ۱۹ ساله هم با وجود سن کم، پس از کسب مقام دوم مسابقه ریزه کاپ کشور ترکیه، با اقتدار مقام نخست کراس کانتری بانوان کشور را بدست آورد.


قائدی اضافه نمود: در مسابقات بانوان علاوه بر فاطمه عباسی، خانم‌ها فرانک پرتو آذر و مهرنوش شبانی هم از استان فارس حضور داشتند که فرانک پرتو آذر در خط استارت مسابقه پس از سال‌ها افتخار آفرینی برای استان فارس خداحافظی خود با مسابقات داخلی را اعلام کرد و جای خود را به جوانان این رشته داد و مهرنوش شبانی هم رتبه ششم این مسابقات را به دست آورد.

نفرات برتر بانوان
فاطمه عباسی از فارس
فرانک شاه زیدی از اصفهان
مینا صفائی از زنجان
نفرات برتر آقایان
فرشید صلاحیان از فارس
فراز شکری از تهران
حسین زنجانیان از قزوین

وی افزود: در مسابقه آقایان هم پنج دوچرخه سوار به نام‌های فرشید صلاحیان، حسین صلاحیان، سعید صحرائیان، نیما جمشیدی اردکانی و رامتین بیضاوی از استان فارس شرکت داشتند که فرشید صلاحیان با اقتدار کامل رتبه نخست را از آن خود کرد.
نیما جمشیدی اردکانی هم رتبه پنجم و حسین صلاحیان رتبه دهم مسابقه قهرمانی کشور را کسب کردند
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان فارس گفت: در پایان مسابقات، تیم بانوان فارس با ۱۴۰ امتیاز و تیم آقایان فارس با ۱۶۰ امتیاز قهرمان کشور شدند و جام‌های قهرمانی کراس کانتری کشور را کسبکردند.
مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی کشور در شهرستان نکا مازندران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha