وصول هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی با پیگیری دادگستری استان کرمان وصول شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از دادگستری استان کرمان؛ سید مهدی قویدل اظهار کرد: پرداخت بدهی معوق بیمه‌ ها با ارجاع رئیس کل دادگستری استان کرمان در دستور کار این معاونت قرار گرفت و با تشکیل جلسات تخصصی به موضوع پرداخته شد.

وی افزود: برابر گزارش و اعلام اداره کل بیمه سلامت استان در این مدت ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌ های خصوصی و بیش از ۳۰۰ میلیارد از مطالبات داروخانه‌ ها و هزار و ۲۰۰ میلیارد از مطالبات بیمارستان‌ های دولتی در هفته جاری وصول و پرداخت شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: پیگیری‌ های لازم تا تسویه کامل این معوقات ادامه خواهد داشت و در جهت پیشگیری از نارضایتی عمومی و تشکیل پرونده در دادگستری استان این جلسات پیشگیرانه مستمر خواهد بود.

قویدل تاکید کرد: انتظار می‌ رود تمام نهادها، ارگان‌ ها و مراجع مسئول در اجرای تعهدات، وظایف و مسئولیت‌ های خود برابر قانون اقدام نمایند و دستگاه‌ های دولتی و غیر دولتی و بخش خصوصی که به سازمان‌ های بیمه‌ ای بدهکار هستند، نیز باید در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند، تا چالش‌ ها و موانع درمانی استان به حداقل ممکن برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha