ساخت پایانه مسافربری سعدی؛ تلاشی برای افزایش رفاه شهروندان شیراز

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت:پایانه سعدی تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،محمدحسن اسدی با بیان اینکه مسافرت‌های به سمت شمال استان فارس و... از طریق پایانه سعدی خواهد بود، گفت:به نوعی بار ترافیکی مربوط به پایانه شهید کاراندیش و خیابان‌های منتهی به آن کاهش پیدا می‌کند و به طور منظم اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در این پایانه ساماندهی و از ایجاد شلوغی و ترافیک در شهر جلوگیری می‌شود.


شهردار شیراز کاهش ترافیک، سهولت در تردد شهروندان، کاهش آلودگی‌های صوتی و ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین رفع بی‌نظمی و درهم ریختگی شهری و رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان را از دیگر اهداف احداث پایانه مسافربری سعدی برشمرد و ادامه داد: این پایانه در واقع یک فضای بسیار بزرگی است که پارکینگ، پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی، کافی‌شاپ، انبار، سرویس‌های بهداشتی، محوطه سازی و فضای سبز، ساختمان اداری و ... از جمله امکانات آن خواهد بود.


اسدی با ااشاره به به بافت متمرکز جمعیتی و همچنین حجم زیاد عبور و مرور در محورهای ولی‌عصر (عج)، سلمان فارسی و دیگر معابر منتهی به پایانه شهید کاراندیش گفت: عملیات زیرسازی مسیرهای درون سایت پایانه انجام شده است و در حال حاضر ساختمان مرکزی آن در حال ساخت است و در تلاش هستیم این طرح تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha