امتداد جنایت با تکنولوژی های نوین

فعال‌رسانه‌ای گلستان در یادداشتی به ابعاد مختلف انفجار های هولناک لبنان اشاره کرد.

احسان فردوسی خبرنگار و فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی درباره ابعاد مختلف وچرایی انفجارهای هولناک لبنان اشاره کرد.

متن این یادداشت را می‌خوانید:

وقتی سال‌ها پیش رهبری به جوانان و نخبگان توصیه هایی درخصوص رشد تکنولوژی و فناوری های نوین را داشت، معاندین مردم ایران بازهم ساز مخالفت خود را کوک کردند.

فناوری‌های نانو که در سال‌های اخیر کمتر صدای رسانه‌ای را همراه داشته ولی به پر رونق ترین تکنولوژی در تمام عرصه‌های روزمره انسان‌ها تبدیل شده است.

بهمن ۱۳۹۳ بود که حضرت آقا پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو توصیه‌هایی برای فعالان این عرصه داشتند ولی خاله خانباجی هایی که همیشه نخبگان و جوانان ایرانی را هدف قرار می‌دهند اینبار نیز با شدت بیشتر و نرمش قهرمانانه مانع تراش هایی روشن برای توسعه فناوری نانو ایرانی شدند که در بخش‌هایی موفق ولی در عرصه‌ای با شکست روبرو شدند.

با همه گیری ویروس منحوس کرونا بار دیگری این فناوری برسرزبان‌ها افتاد برای ضدعفونی کردن سطوح و کنترل گسترش آن ، ولی در عصر ۷ آذر ماه سال ۱۳۹۹ ترور دانشمند ایرانی با روشی نوین و با استفاده از تکنولوژی های جدید جهان را شوکه کرد، به گفته برخی متخصصان استفاده از هوش مصنوعی، نانو و عوامل انسانی رژیم غاصب صهیونیستی باعث این حادثه دلخراش شدند.

پس این حادثه تحولی در صنعت دفاعی منطقه بخصوص نیروهای مسلح ایران رقم خورد که در جبهه مقاومت نیز راستی آزمایی هایی شده بود.

نادیده گرفتن هشدارهای عقب‌ماندگی از عرصه های نوین توسط رهبر انقلاب منجر به خسران های فراوانی شده که یکی از آن‌ها را در روز گذشته با انفجار های متعدد در لبنان و سوریه شاهد بودیم.

رژیم صهیونسیتی که از عملیات های میدانی و رسانه‌ای جبهه مقاومت درمانده شده و مانند غریقی درحال احتضار است دست به ترور های گروهی مسلمانان در هفته وحدت زدند تا شیرینی ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) را با شهادت پیروانش برای تمام مذاهب اسلامی تلخ کند.

اکنون که در آستانه فرارسیدن سالگرد قیام تماما فلسطینی «طوفان الاقصی» هستیم، مردم مسلمان جهان به ویژه جبهه مقاومت نیازمند همگرایی بیشتر برای محکومیت حامیان جنایتکاران صهیونی است.

در واقع امروز جمهوری اسلامی به عنوان عالی ترین عنصر جبهه مقاومت باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین در تجهیز بیش از پیش خود به فناوری های نوین دفاعی اقدام کند تا بتواند در مقابل توطئه های نهان و آشکار دشمنان قسم خورده اسلام عزیز را خنثی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha