توزیع 2 هزار بسته معیشتی به‌مناسبت هفته وقف در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به توزیع 500 بسته معیشتی در شهرستان ساری، گفت: به مناسبت هفته وقف 2 هزار بسته معیشتی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران از محل موقوفات تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش طبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح امروز در آیین اجرای طرح قرار دوازدهم در آستان مقدس تکیه پهنه‌کلا ساری اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهمی که سازمان اوقاف در دستور کار دارد اجرای طرح قرار دوازدهم با نام و یاد امام زمان (عج) است.

وی از تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی هر کدام به قیمت ۲ میلیون و 500 هزار تومان به مناسبت هفته وقف در تکیه پهنه کلای ساری اشاره کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی از محل موقوفات شهرستان ساری تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در کل استان، افزود: به مناسبت هفته وقف 2 هزار بسته معیشتی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران از محل موقوفات تهیه و توزیع خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: یکی از ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی در اسلام، سنت حسنه وقف است که اسلام از آن به عنوان صدقه جاریه یاد می‌کند که وقف تجلی نوع دوستی بوده و می‌تواند نام انسان را ماندگار کند.

وی بیان کرد: وقف مسئله محوری است که در میان مسلمانان محور وحدت می‌باشد و متولی امر وقف، اوقاف می باشد که حفظ موقوفه و افزایش بهره وری موقوفه و اجرای نیت واقف از مهمترین وظایف اوقاف است و اصحاب رسانه می‌توانند در تبلیغ آن اثرگذار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha